VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Caddy => Aiheen aloitti: Lauha - 24.06.16 - klo:09:32

Otsikko: Ilmastointi haisee Caddy 1.6 75kw 2005
Kirjoitti: Lauha - 24.06.16 - klo:09:32
Eilen huomasin ilmastoinnista tulevan pahan hajun. Raitisilmasuodattimen vaihdoin heti, mutta siitä ei ollut merkittävää apua. Missä sijaistee normaalu ilmansuodatin caddyssä? Olisiko kellään samanmoista kokemusta tai ratkaisua?!
Otsikko: Vs: Ilmastointi haisee Caddy 1.6 75kw 2005
Kirjoitti: Jultsu - 24.06.16 - klo:09:36
Moottorin ilmansuodatintako tarkoitat? Se ei osallistu kabiinin ilmankiertoon millään tavalla. Voisit kokeilla jotain ilmastoinnin desinfiointiainetta joka jätetään ilmastointi +sisäilmankierto päällä käynnissä olevaan autoon sisälle pöhisemään noin puoleksi tunniksi, se kaasu kiertää sitten ilmastoinnin kennon kautta ja vähän koittaa putsailla pahimpia bakteeripesäkkeitä sieltä.