Eilen huomasin ilmastoinnista tulevan pahan hajun. Raitisilmasuodattimen vaihdoin heti, mutta siitä ei ollut merkittävää apua. Missä sijaistee normaalu ilmansuodatin caddyssä? Olisiko kellään samanmoista kokemusta tai ratkaisua?!
Moottorin ilmansuodatintako tarkoitat? Se ei osallistu kabiinin ilmankiertoon millään tavalla. Voisit kokeilla jotain ilmastoinnin desinfiointiainetta joka jätetään ilmastointi +sisäilmankierto päällä käynnissä olevaan autoon sisälle pöhisemään noin puoleksi tunniksi, se kaasu kiertää sitten ilmastoinnin kennon kautta ja vähän koittaa putsailla pahimpia bakteeripesäkkeitä sieltä.