Caddy alkoi viikko sitten temppuilemaan, aluksi tyhjäkäynnillä jyskytti ja nakutti, nyt jyskyttää joka vaihteella,
kun kierrokset ovat alle 2000rpm, käynti pätkii, moottori sammuu välillä, jos kierrokset tippuu alle 2000rpm.
Oireet on vaan pahentuneet päivä päivältä.
Cäddyyn on nyt vaihdettu:
-Hehkutulpat
-Öljyt
-Polttoainesuodatin (oli aivan pikimusta)
-Cäddyyn on lisätty tehoja/lastutettu
-Egr ohjelmoitu lepotilaan
Volkswagen Caddy Life Kombi 1.9 Tdi 77kW vm.2005
Vikakoodit luettu Maxiscan VAG:
-00772
-08581
-05658
-01415
Onko teillä ollut samankaltaista jyskytystä, mistä vikaa kannattaa lähteä etsimään?
Kaksoismassa vauhtipyörä mennyt, tämän pystyi katsomaan tarkastusluukusta, mikä oli ilmansuodattimen kopan alla, ruuvimeisselillä kokeilin niin levy heilui aika rajusti.
Käytetty vauhtipyörä tilattu.
Miten vauhtipyörän vaihto onnistuu, pitääkö koko moottori irroittaa?
Miks tunkea jotain käytettyä sinne? Kaksoismassa ns. kuluva osa ja on kohta samanlainen taas... Vai onko tää sellanen auto jotenkin läjään ja myyntiin/vaihtoon tyyppinen korjaus?