Aattelin et nappasen vaihtaa passattiin termostaatin. Auto siis 1.8 t vm 2001. Kaikki ihan hyvin ja uutta paikalleen. Alempaa pulttia sorhatessa pultti tippu moottorin tukipalkin sisään. Vitullakaan sitä sieltä pois saa. Minkähän mallin ja kierteen omaava pultti sopii kierteeltään. Hermot pinnassa
Sopiiko semmonen magneettipoimija sinne palkin sisään?
Eli semmonen taipuisalla varrella varustettu, ei taida se pää olla ku alle senti paksunen ni luulis mahtuvan?
Esim: http://www.motonet.fi/fi/tuote/806611/Magneettinostin-taipuva (http://www.motonet.fi/fi/tuote/806611/Magneettinostin-taipuva)
(http://static2.motonet.fi/img/8/806611/500/806611.jpg)