VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: artsaa311 - 15.04.16 - klo:19:57

Otsikko: passatti ja hermot
Kirjoitti: artsaa311 - 15.04.16 - klo:19:57
Aattelin et nappasen vaihtaa passattiin termostaatin. Auto siis 1.8 t vm 2001. Kaikki ihan hyvin ja uutta paikalleen. Alempaa pulttia sorhatessa pultti tippu moottorin tukipalkin sisään. Vitullakaan sitä sieltä pois saa. Minkähän mallin ja kierteen omaava pultti sopii kierteeltään. Hermot pinnassa
Otsikko: Vs: passatti ja hermot
Kirjoitti: hesus78 - 24.05.16 - klo:21:57
Sopiiko semmonen magneettipoimija sinne palkin sisään?
Eli semmonen taipuisalla varrella varustettu, ei taida se pää olla ku alle senti paksunen ni luulis mahtuvan?
Esim: http://www.motonet.fi/fi/tuote/806611/Magneettinostin-taipuva (http://www.motonet.fi/fi/tuote/806611/Magneettinostin-taipuva)

(http://static2.motonet.fi/img/8/806611/500/806611.jpg)