VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: sarvine - 13.04.16 - klo:01:19

Otsikko: Ääntelee kun kytkimen nostaa
Kirjoitti: sarvine - 13.04.16 - klo:01:19
Eli liikkeelle lähtiessä erityisesti kuuluu kytkintä nostaessa rutina. Kuuluu välillä myös ykkösellä ja kakkosella kytkintä nostaessa, ei kuulu vapaalla. Ã,,äntä lukuunottamatta laatikko ja kytkin pelaa muuten ok.

Ã,,äni on vielä suht vaimea, nykivän tuntuinen.
Voisko vika olla missä? Kytkin huoltokirjan mukaan kuitrnkin tehty n. 50k sitten.
Kyseessä -95, 3 oven poolo.