VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Caddy => Aiheen aloitti: -kake- - 10.04.16 - klo:19:47

Otsikko: Rekisterikilven valot ei pala, missä vika
Kirjoitti: -kake- - 10.04.16 - klo:19:47
Katsastuksessa tuli korjauskehoitus --> kumpikaan kilven valo ei pala.

Kotona katsoessani toinen paloi, mutta sammui kuitenkin sekin sitten kohta

Ostin uudet polttimot --> en saa niitä nyt syttymään.

Ohjekirja ei kerro minkä sulakkeen takana ne on, tarkistelin lähes kaikki.

Mittarilla liittimelle (purin takakontin kannen sisäkautta) tulee 0,5V.

Mitä järkeä tuossakaan on, tulisi 0 tai sitten kunnolla!

Eli, mistä nyt kannattaa lähteä seuraavaksi vikaa etsimään?

e: kyseessä siis vm 2010 Caddy Maxi
Otsikko: Vs: Rekisterikilven valot ei pala, missä vika
Kirjoitti: -kake- - 11.04.16 - klo:11:39
Tietäisiköhän kukaan mikä se sulake on?
Otsikko: Vs: Rekisterikilven valot ei pala, missä vika
Kirjoitti: -kake- - 11.04.16 - klo:17:46
Se perinteinen kosketusvikahan se oli siellä niiden lampunkannattimien kannoissa.

Se puolen voltin jännite ilmeisesti on se haisteluvirta, että onko lamppu OK vai ei.
Otsikko: Vs: Rekisterikilven valot ei pala, missä vika
Kirjoitti: Jumpsu - 07.06.16 - klo:08:58
Korin puoleiset liittimet hapettuu/ muuttaa muotoa sen verran, että ei ota enää kontaktia lampun napoihin.

Kolvi käteen ja juottamaan paksua paljasta kuparijohdinta 1 millistä korin puoleisille liittimille, näin sain ainakin itelläni toimimaan.