Katsastuksessa tuli korjauskehoitus --> kumpikaan kilven valo ei pala.
Kotona katsoessani toinen paloi, mutta sammui kuitenkin sekin sitten kohta
Ostin uudet polttimot --> en saa niitä nyt syttymään.
Ohjekirja ei kerro minkä sulakkeen takana ne on, tarkistelin lähes kaikki.
Mittarilla liittimelle (purin takakontin kannen sisäkautta) tulee 0,5V.
Mitä järkeä tuossakaan on, tulisi 0 tai sitten kunnolla!
Eli, mistä nyt kannattaa lähteä seuraavaksi vikaa etsimään?
e: kyseessä siis vm 2010 Caddy Maxi
Tietäisiköhän kukaan mikä se sulake on?
Se perinteinen kosketusvikahan se oli siellä niiden lampunkannattimien kannoissa.
Se puolen voltin jännite ilmeisesti on se haisteluvirta, että onko lamppu OK vai ei.
Korin puoleiset liittimet hapettuu/ muuttaa muotoa sen verran, että ei ota enää kontaktia lampun napoihin.
Kolvi käteen ja juottamaan paksua paljasta kuparijohdinta 1 millistä korin puoleisille liittimille, näin sain ainakin itelläni toimimaan.