Otsikko kertoo kaiken.
Tuossa 2015 Ocussani on kyseinen näyttö trippimittarin napin takana. Onko Caddyssä samanlaista?
Kyseessä 1.6CR TDI manuaali, 2014 mallia mutta rekisteröity 2013. Ajettu rapiat 140tkm.
Vissiin webasto imassut akun vähiin ja nyt ei lähde käyntiin. Hehkun merkkivaloa vilkuttelee.
Akku on nyt latauksessa, saas nähdä hörähtääkö huomenna.