VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: tommyt4 - 09.01.16 - klo:13:32

Otsikko: 1.9TD ohjaustehostimen letkun liitin
Kirjoitti: tommyt4 - 09.01.16 - klo:13:32
Heipä hei!
Sattui syksyllä pieni haaveri ja ohjaustehostimen pumpun imupuolen (siis se joka tulee täyttöastialta) letkun liitin ilmeisesti vaurioitui. Vuotaa silloin tällöin letkun päästä nestettä. En ole viitsinyt irroittaa letkua ettei tilanne pahene.
Tuota letkuliitintä ei saa varaosana, vaan se tulee pumpun mukana.
Osaako joku sanoa onko se jokin standardi liitin joita voi ostaa tarvikkeina? Onko samanlaista pumppua muissa VAG-malleissa?
Jos jollakulla seisoo pihassa varaosa portteri, tai jokin muu auto jossa voisi kyseinen liitin olla ja suostuisi kohtuullista korvausta vastaan sellaisesta luopumaan, niin ottakoot yhteyttä.  ;D