Ibiza 6L: lämmityslaite sekoilee. Laite säätelee itse itseään. Yleisesti ei tule lämmintä kuin ajoittain. Ei ole kiinni moottorin lämmöistä. Välillä myös sisäkierto menee päälle ja koko auto huurtuu. Olisiko jollain osaamista VAG comin tai muun keinon kautta saada selville missä on vika ennen kuin tulee pakkaset. Kaikki apu kelpaa!
Väärä alue, voi olla että ei kauheasti vastauksia tule.
Autossa vissiin Climatronic? Kuulostaa perus läppävialta, läpät säätelee ilmankiertoa ja ne nyt sitten jumittaa tai vatkaa edestakaisin. Niiden moottorien vaihtamiseksi pitää purkaa koko kojelauta pois. Kohtalaisen työläs operaatio siis. Joskus luin myös että ohjainlaitteen päivitys merkkihuollossa voisi auttaa tähän. Kannattaa kysäistä laakkoselta onko autoon jotain ajankohtaisia kampanjoita meneillään tai mahdollista saada kyseinen päivitys.
https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY (https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY)
Tuotakin voi kokeilla, itsellä auttoi 3C:n läpsyttäviin läppiin hiukan