VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Caddy => Aiheen aloitti: 4motionT5 - 04.10.15 - klo:00:37

Otsikko: Caddy Maxin äänekäs takapää
Kirjoitti: 4motionT5 - 04.10.15 - klo:00:37
mitäs keinoja olisi vähentää caddyn takapään kolinoita ja rengas huminaa..?
-onko jotain kumiosia joita vaihtamalla saisi hiljaisemmaksi..
-onko kokeiltu ruiskutettavia äänen eristysaineita takapään koteloihin,
-onko muita ideoita..?
Otsikko: Vs: Caddy Maxin äänekäs takapää
Kirjoitti: Jultsu - 04.10.15 - klo:08:25
Butyylivaimennusmattoa peltipinnoille ja mahdollisesti raskaskuminen matto vielä takakonttiin konttilattian verhoilujen alle. Katon vaimennus auttanee myös kovasti.
Otsikko: Vs: Caddy Maxin äänekäs takapää
Kirjoitti: 4motionT5 - 05.10.15 - klo:22:44

Kiitos vinkeistä,
ensi viikolla tulee vielä uudet _kesä_ nakin alle ;-0
ja sitten kuulen renkaiden vaikutuksen ääneen, nyt alla aivan lopussa olevat hankookit
ja sen jälkeen alan etsimään näitä tuotteita,
-tarkennuksena : tämä malli on siis 7 hlö malli ja verhoilu matto näytti olevan takaosan lattiassa kiinni varsin tukevasti ja penkin kiinnitysrautojen alla mutta tutkitaan vielä..
-isoatakaluukkua myös mietin että paljonkohan sielä tulee ääntä, eli tod näk myös siihen laitan samalla vaivalla kun rupeaa aukomaan verhoiluja..

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 04.10.15 - klo:08:25
Butyylivaimennusmattoa peltipinnoille ja mahdollisesti raskaskuminen matto vielä takakonttiin konttilattian verhoilujen alle. Katon vaimennus auttanee myös kovasti.
Otsikko: Vs: Caddy Maxin äänekäs takapää
Kirjoitti: 4motionT5 - 08.10.15 - klo:22:39

nyt on uusilla Bridgestone Turanza T001 renkailla ajettu vajaa 1000km ja voi todeta että
-huminat pienenivät jonkun verran mutulla..
-ajokäytös jämäköityi, varsinkin mutkissa menee paremmin eikä "huoju" niin paljoa kuin vanhoilla hankookeilla
-kolisee edelleenkin varsinkin tyhjänä, tähän vaikuttaa kuormaus positiivisesti
-kahden tankillisen ka. kulutus PKS alueen kehillä n.6,5L/100km
-moottoriksi on nyt varmistunut se manipoloitu huijaus versio  :-\
-Blaukkarin wolfsburk on hyvä, ehkä vähän hidas käynnistys, ei se mikään halpa ollut mutta käytän sitä käytännössä kokojan niin työkalun täytyy olla helppo ja toimiva, iPhone koplautuu hyvin ja ääni on kuulemma hyvä myös toiseen suuntaan..

-seuraavaksi teetän jonkun kestovahauksen autoon ja sitten olisi äänen vaimennuksen parantaminen vuorossa..
Lainaus käyttäjältä: 4motionT5 - 05.10.15 - klo:22:44
Kiitos vinkeistä,
ensi viikolla tulee vielä uudet _kesä_ nakin alle ;-0
ja sitten kuulen renkaiden vaikutuksen ääneen, nyt alla aivan lopussa olevat hankookit
ja sen jälkeen alan etsimään näitä tuotteita,