VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: gunman - 20.08.15 - klo:16:43

Otsikko: VIRHE!
Kirjoitti: gunman - 20.08.15 - klo:16:43
Otsikonmukainen ilmoitus tulee minulle useasti, kun kirjaudun ulos foorumilta.
Ei nyt varsinaisesti haittaa, mutta omituiselta tuntuu..

Ilmoitus kokonaisuudessaan:

VIRHE!
Istunnon tarkistus epäonnistui. Yritä kirjautua ulos ja takaisin sisälle, ja yritä uudelleen.
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: BobSmith - 20.08.15 - klo:18:12
Sama taisi tulla minulle, kun olin klikannut /merkitse kaikki viestit luetuiksi/ ja heti sen jälkeen logannut itseni ulos.
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: Jultsu - 20.08.15 - klo:18:23
Tekeekös samaa eri selaimella (tai privaattimoodissa samalla selaimella) ?
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: Eka Golf - 22.08.15 - klo:00:14
Minä kirjaudun aina pysyvästi ja suljen kirjautumatta ulos, ei ole tullut virheilmoitusia!  8)
Tietenkin silloin pitää kirjautua uudestaan kun palaa takaisin jonain päivänä!
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: skriko - 22.08.15 - klo:00:41
Minullekin tulee tietokoneen näyttöön VIRHE vieras sinulla on porttikielto tälle keskustelualueelle, syynä täysin asiaton kirjoittelu. Tämä siis kun kirjoitan koneellani tietyn autopalstan www sivun.
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: Eka Golf - 22.08.15 - klo:23:04
Kuka pystyy kirjoittaan "asiatonta kirjoitusta" koska "paskakirjoituksessakin" on "paska-asiaa"?  ???
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: JyKKemus - 27.04.18 - klo:07:40
Onko jo selvinnyt miksi tulee moinen virhe kun yritän kirjautua, mutta heti kun yritän uudelleen tuon virheen jälkeen niin kirjautuu sisälle?
Ja selaimena on Google Chrome 65.0.3325.181 (Official Build) (64-bit)

Virhe: Istunnon tarkistus epäonnistui. Yritä kirjautua ulos ja takaisin sisälle, ja yritä uudelleen.
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: Jultsu - 27.04.18 - klo:07:51
Onko sivu auki selaimessa jo valmiina kun avaat koneen / tabletin / kännykän? Saattaa olla istunto vanhentunut. Koitapa avata sivu uuteen välilehteen ja sitten kirjautua sisään, meneekö nyt ygösellä?
Otsikko: Vs: VIRHE!
Kirjoitti: JyKKemus - 27.04.18 - klo:07:58
Ei kyllä mä aina kirjaudun ulos ja suljen selaimen ja kun avaan selaimen uusiksi niin ei avaa valmiina vagarenaa.

Jotenkin selain ei taida osata istuntoa tuhota.