Tuli hommattua raksapakuksi T4 2.5tdi vm.2002 ja siinä on kuskin penkin verhoilu ehjä mutta itse istuinpehmuste on antanut periksi. Löysin varaosana tuon pehmusteen varaosanumerolla 701881375C, liekö oikea? Mutta saako tuon ihan kotikonstein vaihdettua? Yritin kahlata nettiä mutta en oikein löytänyt ohjetta siihen. Eli saako tuon verhouksen nätisti takaisin?
Itse olen meiän pakuun vaihtanut tuon istuinosan pehmusteen. Pehmuste oli VW:n tiskillä jotain satasen luokkaa hinnaltaan, päädyin ostamaan sen kun järkevän kuntoista etupenkkiä ei löytynyt järkevään hintaan ja verhoilu oli muuten ihan ehjä. Kyllä se vaihto onnistuu ja en ole katunut, nyt kelpaa matkustaa.
Lainaus käyttäjältä: Finnhopper - 14.08.15 - klo:09:00
Itse olen meiän pakuun vaihtanut tuon istuinosan pehmusteen. Pehmuste oli VW:n tiskillä jotain satasen luokkaa hinnaltaan, päädyin ostamaan sen kun järkevän kuntoista etupenkkiä ei löytynyt järkevään hintaan ja verhoilu oli muuten ihan ehjä. Kyllä se vaihto onnistuu ja en ole katunut, nyt kelpaa matkustaa.
Onko tuo miten helppo vaihtaa? Tarvitaanko jotain erikoistyökaluja tms.?
Ei mulla mitään erikoisvehkeitä tuohon ollut enkä sellaisia osannut kaivata operaation aikana.
Saanen kysyä tässä arvon T4 ihmisiltä että olisiko jollakin takaistuimia myytävänä? Kaikkein kiperimmin tarvitsen taaimmaista kolmen hengen istuinta. Onko kellään kokemusta että onnistuukohan asennus turvavöineen omatoimisesti?
Mitenkä tuo penkin pehmusteen vaihto tapahtuu. Itsellä kans edessä. Onnistuuko penkin ollessa paikallaan? Mites lämitysvastus?