APUVAAAA!!
Vika: muutama viikko sitten alkoi starttailu oireilla, aluksi vika ilmeni harvoin mutta nyt jatkuvasti. Eli startaus a)hehkutus on hidasta joskus hehku valo saattaa palaa jopa minuutin B) auto ei välttämättä käynnisty edes hehkutuksen jälkee vaan kuuluu vain naksahdus tai ei tapahdu mitään, pääsääntöisesti lähtee kyllä jos jaksaa vaan hehkuttaa (hehkut vaihdettu 2012 40tkm sitten)..? joskus auto saataa taas käynnistyä ilman mitään ongelmia lähes ilman hehkutusta. :-\ En ole varma mutta vika alkoi minusta apuvirran antamisen jälkeen, en todella ole varma :D autossa myös jokin tyhjäkäynti häriö, kierrokset saattaa joskus tyhjäkäynnillä pomppia 1000-2000 välillä vaikka kaasuun ei edes hipaise...? liittyykö ongelmat jotenkin toisiinsa vai onko auto vaan leviimissä. ::)
Kiitokset avusta jo etukäteen.!!
Auto: 2,5 TDI -2002 t4 portteri