VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: Tzoo - 27.07.15 - klo:19:23

Otsikko: Polo ei pysy käynnissä
Kirjoitti: Tzoo - 27.07.15 - klo:19:23
Polo 1999 APQ-moottori. Lähtee hyvin kylmänä käyntiin ja käy
hyvin. Kun moottori lämpenee noin kuuteenkymmeneen asteeseen
moottori sammuu,kipinä loppuu. Ei vikakoodeja. Mikä vois ahistaa
autopoloa.
Otsikko: Vs: Polo ei pysy käynnissä
Kirjoitti: pomo - 27.07.15 - klo:19:51
Käykö jos painaa kaasua? Mulka meni aikanaan -95 golfista joku tyhjäkäyntisäädin, joka aiheutti sen, eet ei pysynyt lämpimänä kaasua painamatta käynnissä.
Otsikko: Vs: Polo ei pysy käynnissä
Kirjoitti: Tzoo - 27.07.15 - klo:20:44
Ei auta kaasun painaminen. Ei tuu kipinää. Voisko ehkä joku anturi
antaa väärää tietoa ja ecu päättää että peli seis?
Otsikko: Vs: Polo ei pysy käynnissä
Kirjoitti: Eka Golf - 30.07.15 - klo:00:14
Epäilen "kylmäjuotosta" sulakeboxissa tai muualla eli lämpölaajeneminen katkaisee virran.
Onko tuo vielä kaasarikone yhdellä puolalla ja erillisellä jakajalla?