Polo 1999 APQ-moottori. Lähtee hyvin kylmänä käyntiin ja käy
hyvin. Kun moottori lämpenee noin kuuteenkymmeneen asteeseen
moottori sammuu,kipinä loppuu. Ei vikakoodeja. Mikä vois ahistaa
autopoloa.
Käykö jos painaa kaasua? Mulka meni aikanaan -95 golfista joku tyhjäkäyntisäädin, joka aiheutti sen, eet ei pysynyt lämpimänä kaasua painamatta käynnissä.
Ei auta kaasun painaminen. Ei tuu kipinää. Voisko ehkä joku anturi
antaa väärää tietoa ja ecu päättää että peli seis?
Epäilen "kylmäjuotosta" sulakeboxissa tai muualla eli lämpölaajeneminen katkaisee virran.
Onko tuo vielä kaasarikone yhdellä puolalla ja erillisellä jakajalla?