Tänne voi laitella tietoja tulevista ja tilatuista Fabioista.
Vaimolle tuli tänään tilattua Fabia
1.2 TSI 90 Style
Candy White, Color Concept musta katto ja vented
Amundsen Navi
Lohko ja sisälämppäri
Talvipyörät samanlaisilla 16" mustilla vanteilla
Lupaili toimitusta syyskuun lopussa, saas nähdä miten pitää kutinsa.
1.2 TSI 110 Style DSG Combi
Rio Red
Etututkat
Sport paketti I
16" mustat Beam vanteet
Tumma sisusta
Lasikatto
Mulle lupaili toimitusta lokakuussa eli 3kk:n toimitusaikaa.
Lohkosta ja lämppäristä sekä talvipyöristä pitäisi vielä pyytää tarjoukset.
Fabia menossa tuotantoon viikolla 34.
Tilattu viikolla 25. Luovutus tällä viikolla. Eli noin 8 viikkoa. 1.2 TSi 110 Style Kombi sporttipaketilla ja metallivärillä.
Laitoin iteki tilaukseen Fabia combin ja hyvin palvellut skoda citigo lähtee kiertoon, koska se kävi vain vähän liian pieneksi. Toimitusaika joulukuu eli mukava joululahda sitten isännälle.
Malli:Fabia Combi
Varustetaso:Style
Sisustus:Tumma
Moottori:1.2 TSI 110
Väri:Race Blue, metalliväri
Varusteet: kessy murtohälyineen, Tavaratilan välipohja, jonka alla säilytystila, Tilapäisvarapyörä tavaratilassa, Irrotettava vetokoukku, Pysäköintitutka eteen ja taakse, talvirengassarja, sisätilan lammitin ja moottorin lämmitin.
Tänään oli suuri päivä ja tuli itsekkin laitettua Skoda Fabia tilaukseen
Malli:Fabia
Varustetaso: Style
Sisustus: Tumma
Moottori: 1.2 TSI 90
Väri: Race Blue, metalliväri
Varusteet: Hälytin & KESSY, Tilapäisvarapyörä tavaratilassa, Nahkainen Sport-monitoimiohjauspyörä, Sport-paketti I, Lohkolämmitin ja sisäpistoke, Prestige-kevytmetallivanteet 7Jx17" 215/40R17
Arvioitu toimitusaika 2-3kk 8)
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 24.07.15 - klo:18:47
Tänne voi laitella tietoja tulevista ja tilatuista Fabioista.
Vaimolle tuli tänään tilattua Fabia
1.2 TSI 90 Style
Candy White, Color Concept musta katto ja vented
Amundsen Navi
Lohko ja sisälämppäri
Talvipyörät samanlaisilla 16" mustilla vanteilla
Lupaili toimitusta syyskuun lopussa, saas nähdä miten pitää kutinsa.
Tuliko sulla kuinka paljon kustantamaan talvirenkaat?
Itse sain asevelihintaan vanhat 15 tuuman peltivanteet (venttiilit oli kiinni), joihin laitettiin uudet Nokian hakka 7 nastarenkaat asennettuna ja tasapainotettuna hintaan 440 e. Joten minimissään talvirengashankintakauppa olisi ehkä 500 euroa. Tuon lähelle kun saa, niin hyvin tehty kauppa nokialaisilla.
13.7 tilattu ja huomenna 28.9 luovutus. eli n. 2,5 kk meni.
No itelle myyjä sano et 15"peltivanteet ja continental nastarenkaat hintaan 700e. Pelkkä vannehan on 55e hintainen jolloin renkaiden hinnaksi tulee 480e eli 120e kpl. Oletan että tuo 700e kattaisi myös alle asennuksenkin.
Lainaus käyttäjältä: broz - 27.09.15 - klo:15:15
No itelle myyjä sano et 15"peltivanteet ja continental nastarenkaat hintaan 700e. Pelkkä vannehan on 55e hintainen jolloin renkaiden hinnaksi tulee 480e eli 120e kpl. Oletan että tuo 700e kattaisi myös alle asennuksenkin.
Yleensä sisältyy jos luovutus on talvirengas aikaan.
Lainaus käyttäjältä: VW:t - 02.10.15 - klo:14:07
Yleensä sisältyy jos luovutus on talvirengas aikaan.
Kyllä, jos ostaja maksaa. Erityistapauksissa (=markkinointi...) saattaa saada ikäänkuin samaan hintaan.
Ja järkevintä lienee ostaa erikseen, jolloin hinta on selvästi edullisempi; tarkoitan, että rengasliikkeestä saa talvipyörät halvemmalla kuin autokaupasta. :)
Fabia Combi 1.2TSI DSG Style tuli tilattua 31.12.2015, luovutus oli 14.3.2016.
Lainaus käyttäjältä: enkero - 17.03.16 - klo:22:42
Fabia Combi 1.2TSI DSG Style tuli tilattua 31.12.2015, luovutus oli 14.3.2016.
Aika hyvin on toimitusajat pysynyt samana. Meillä oli tilaus 31.12.2014(tai muutama päivä aikaisemmin), luovutus 11.3.2015 :)
Fabia Combi MonteCarlo tilattu 29.01
Valmistunut viikko 11 ja luovutus oli tänään :)
Ensitunnelmat 100km matkalta hyvät. ei hassumpi pikkuauto Octavian jälkeen.
^Onnittelut uudesta kulkupelistä! :) Huvittava seikka, kun vuosi sitten minäkin tilasin auton 29.1 ja luovutus olisi ollut päivälleen sama kuin sinulla, eli 15.4, mutta pääsin hakemaan auton vasta 16.4. Tarkkaan näyttää siis pysyvän tuotanto aikataulussa.
Tänään oli viimeinen päivä saada talvipaketti Fabiaan. Tilaukseen lähti Fabia Monte Carlo HB 110 TSI DSG moon white Savio 17" 215/40 renkailla. Talvitossuiksi tulee 16" Italy-vanteet Nokian kitkoilla. Talvipakettiin kuuluu normi 15" renkaat perusalumiineilla, mutta 285, lisämaksulla sai mustat Italyt. Vapaa autokin löytyi Suomesta, joten aika pian pääsee testaileen.
Kauan se laivaaminen Hankoon kestää?
6.4 tilattiin emännälle uus Fabia, toimitusajankohdaksi merkattiin kesäkuu. Kesäkuun alussa utelin auton tilannetta niin oli kuulemma valmistunut tehtaalta. Tämän jälkeen ei ole autosta kuulunut.
Autokuume tapissa vaikkei tule edes itelle. :D
Lainaus käyttäjältä: Dylan - 22.06.16 - klo:13:45
Kauan se laivaaminen Hankoon kestää?
6.4 tilattiin emännälle uus Fabia, toimitusajankohdaksi merkattiin kesäkuu. Kesäkuun alussa utelin auton tilannetta niin oli kuulemma valmistunut tehtaalta. Tämän jälkeen ei ole autosta kuulunut.
Autokuume tapissa vaikkei tule edes itelle. :D
3-5 viikkoa lienee aika johon suurin osa menee, siis valmistumisesta luovutukseen.
On käsittämätöntä ettei Skodalla ole edelleenkään järjestelmää joka ilmoittaisi automaattisesti auton kulun ja tilan tilauksesta luovutukseen.
Tilaukseen lähti 20.06.2016 Fabia Combi dsg style,racen sininen jeans blue sisustus ja piano white koristelista,huonon tien paketti kattokaiteet hopean väriset irrotettava koukku tutkat edessä ja takana, jotka kyllä kuuluu stylen varustukseen varapyörä lämpöpaketti ja talvirenkaat 0,00 euroa (tarjous).Tykästyin Fabia style hactbakiin niin paljon etten merkkiä vaihtanut.ollut n 1,5 vuotta ajettu 16,000 km.Tavaratila kävi liian pieneksi, combissa on aivan passeli meittin käyttöön.Rahaahan näissä kaupoissa palaa mut kerran vielä.V 1964 läksin ekakerran uudella skoda 1000mb liikkeelle ja 4v sitten palasin takaisin skodaan, paljon on takatuuppari skodasta auto kehittynyt.vaihdossakin sain senverran hyvitystä mitä perus fabia 110 style.dsg maksoi.Tehtaalla on parhaillaan 3v lomat menossa arveltiin että saan auton syyskuussa.
Tämä lähti tilaukseen 27.6.
Fabia Combi Style 1.2 TSI 110, Rio Red
+ Adaptive Cruise Assistant
+ Kumimatto takakonttiin
Eli aika vähän mitään lisäkkeitä. Tuli tehtyä aivan heräteostona, sillä sain ihmeen hyvän vaihdokistani Dacia Stepway 0.9 Tce kuljettimesta. Se oli kylläkin aika tuore , vain reilut kaksivuotias ja ajettu tosi vähän. Onkohan jonkinlainen kilpailuhenkinen asiakkaiden haalinta meneillään VAG-väline kauppiailla meneillään?
Autoiluni onkin lähinnä harrastusta.
Toimitusaikaa on se (ilmeisesti) standardi kymmenen viikkoa.
Laittaakos väki maalipinnalleen näin (sitten) tuoreeltaan jonkin erikoispinnoituksen, vahan tjsp ? Tykkään itse pitää autoni aina viimeisen päälle siistinä ja tuli mieleeni kannattaisiko jokin kovavahaus teetättää heti tuoreeltaan? Tosin autoni seisoo yleensä tallissa ja kuivassa, ettei tuo tuulet ja tuiskut kauhduta, mutta kuitenkin.
Ps. Kesätarjouksessa vielä kaupan päälle
+ talvirengaspaketti 15 tuumaiset Nokian kitkat aluvanteilla.
+ moottorin- ja sisätilan lämmittimet.
Lainaus käyttäjältä: Stepforward - 29.06.16 - klo:15:09
Tämä lähti tilaukseen 27.6.
Fabia Combi Style 1.2 TSI 110, Rio Red
+ Adaptive Cruise Assistant
+ Kumimatto takakonttiin
Eli aika vähän mitään lisäkkeitä. Tuli tehtyä aivan heräteostona, sillä sain ihmeen hyvän vaihdokistani Dacia Stepway 0.9 Tce kuljettimesta. Se oli kylläkin aika tuore , vain reilut kaksivuotias ja ajettu tosi vähän. Onkohan jonkinlainen kilpailuhenkinen asiakkaiden haalinta meneillään VAG-väline kauppiailla meneillään?
Autoiluni onkin lähinnä harrastusta.
Toimitusaikaa on se (ilmeisesti) standardi kymmenen viikkoa.
Laittaakos väki maalipinnalleen näin (sitten) tuoreeltaan jonkin erikoispinnoituksen, vahan tjsp ? Tykkään itse pitää autoni aina viimeisen päälle siistinä ja tuli mieleeni kannattaisiko jokin kovavahaus teetättää heti tuoreeltaan? Tosin autoni seisoo yleensä tallissa ja kuivassa, ettei tuo tuulet ja tuiskut kauhduta, mutta kuitenkin.
Ps. Kesätarjouksessa vielä kaupan päälle
+ talvirengaspaketti 15 tuumaiset Nokian kitkat aluvanteilla.
+ moottorin- ja sisätilan lämmittimet.
Edit. vastaan itselleni:
Tuollahan on pitkä ketju uuden auton maalipinnan käsittelyistä!
Lainaus käyttäjältä: Stepforward - 29.06.16 - klo:15:09
Tämä lähti tilaukseen 27.6.
Fabia Combi Style 1.2 TSI 110, Rio Red
+ Adaptive Cruise Assistant
+ Kumimatto takakonttiin
Eli aika vähän mitään lisäkkeitä. Tuli tehtyä aivan heräteostona, sillä sain ihmeen hyvän vaihdokistani Dacia Stepway 0.9 Tce kuljettimesta. Se oli kylläkin aika tuore , vain reilut kaksivuotias ja ajettu tosi vähän. Onkohan jonkinlainen kilpailuhenkinen asiakkaiden haalinta meneillään VAG-väline kauppiailla meneillään?
Autoiluni onkin lähinnä harrastusta.
Toimitusaikaa on se (ilmeisesti) standardi kymmenen viikkoa.
Laittaakos väki maalipinnalleen näin (sitten) tuoreeltaan jonkin erikoispinnoituksen, vahan tjsp ? Tykkään itse pitää autoni aina viimeisen päälle siistinä ja tuli mieleeni kannattaisiko jokin kovavahaus teetättää heti tuoreeltaan? Tosin autoni seisoo yleensä tallissa ja kuivassa, ettei tuo tuulet ja tuiskut kauhduta, mutta kuitenkin.
Ps. Kesätarjouksessa vielä kaupan päälle
+ talvirengaspaketti 15 tuumaiset Nokian kitkat aluvanteilla.
+ moottorin- ja sisätilan lämmittimet.
Itse laitatutin Ceramic pro 9h pinnoitteen autolle enkä oo katunut jälkikäteen hintaakaan. Eräs tuttunikin vaihtoi autoa ja otti kyseisen pinoitteen autolle. Ei muuten olisi laittanut ellen oli maininnut siitä.
Joo, kiitos vastauksesta. Täytyy katsoa viitsiikö viedä autoa (sitten kun saan sen), tuonne Turkuun mainitsemaasi käsittelyyn. Siellä on firma nimeltä Pro Detailing. Millainen lieneekään?? Ei ole täällä entisessä "Piilaaksossa", siis Salo, tuon käsittelyn tekijää. Toisaalta hyvän perästä kannattaa nähdä hieman vaivaa...
Mitenkäs Fabia icehearts vs Style? kenelläkään kokemuksia ja vinkkejä kumpi kannattaa ottaa. Nopealla vilkaisulla Fabia Iceheartsissa lähes tulkoon kaikki samat varusteet kun Stylessä.
Sama päätelmä nopealla vilkaisulla, IH vastaa aika likelle Styleä mutta hintaa vähemmän.
No Styleen verrattuna näyttää puuttuvan kyllä ainakin:
- KESSY
- etututka
- Smartlink
- sateenvarjo
Täydennetään vielä listaa:
- IH:ssa Swing-soitin vrt. Stylessa Bolero
Tilasin Fabia Combi IceHearts mallin heinäkuun puolivälissä. Mielestäni erot Style ja IceHearts mallien välillä oli niin pieniä että en katsonut lisävarusteita hinnaneron arvoiseksi. Ainoa varuste jonka olisin halunnut mukaan oli etututka, kessy olisi toki mukava jos se toimisi intuitiivisemmin ja ovet/takaluukku aukeaisi myös muista kuin kuskin ovesta mielellään automaagisesti ilman erillistä kosketusta kahvaan. En myös ole kovin luottavainen kessyn turvallisuuteen auton varastamista silmälläpitäen. :)
Alkuperäinen värivalintani oli cappuccino, mutta värikiintiön loppumisen takia jouduin vaihtamaan väriksi race blue. Vielä kun sai talvipaketin kaupan päälle niin tein mielestäni ihan ok kaupat.
Toimitus luvattiin alunperin "viimeistään" marraskuulle, mutta päivitetyn tiedon mukaan valmistusviikko olisi 37 joten auton voisi saada käyttöön lokakuun puolivälissä. Toimitusaika tilauksesta käyttöönottoon olisi siis noin 3kk.
Heinäkuun lopussa tilattu, toimitusarvio tuolloin lokakuun loppu:
Fabia Combi Style 1,2 TSI 110 DSG
Brilliant Silver ensin, sitten muutin Cappuccino Beigeksi, värikiintiöistä en kuullut mitään
Ruksit:
-Sport-paketti
-Tavaratilan välipohja
-Kattokaiteet hopeanväriset
-Sport monitoimiohjauspyörä
-Adaptive Cruise Assistant
-Amundsen radio
-Antia vanteet hopeiset
+ bonuksena talvipyöräsetti + lämpöpaketti
Lainaus käyttäjältä: Stepforward - 29.06.16 - klo:15:09
Tämä lähti tilaukseen 27.6.
Fabia Combi Style 1.2 TSI 110, Rio Red
+ Adaptive Cruise Assistant
+ Kumimatto takakonttiin
Eli aika vähän mitään lisäkkeitä. Tuli tehtyä aivan heräteostona, sillä sain ihmeen hyvän vaihdokistani Dacia Stepway 0.9 Tce kuljettimesta. Se oli kylläkin aika tuore , vain reilut kaksivuotias ja ajettu tosi vähän. Onkohan jonkinlainen kilpailuhenkinen asiakkaiden haalinta meneillään VAG-väline kauppiailla meneillään?
Autoiluni onkin lähinnä harrastusta.
Toimitusaikaa on se (ilmeisesti) standardi kymmenen viikkoa.
Laittaakos väki maalipinnalleen näin (sitten) tuoreeltaan jonkin erikoispinnoituksen, vahan tjsp ? Tykkään itse pitää autoni aina viimeisen päälle siistinä ja tuli mieleeni kannattaisiko jokin kovavahaus teetättää heti tuoreeltaan? Tosin autoni seisoo yleensä tallissa ja kuivassa, ettei tuo tuulet ja tuiskut kauhduta, mutta kuitenkin.
Ps. Kesätarjouksessa vielä kaupan päälle
+ talvirengaspaketti 15 tuumaiset Nokian kitkat aluvanteilla.
+ moottorin- ja sisätilan lämmittimet.
Mitenkähän tässä tilauksessa mahtaa käydä? Voiko myyjä vielä perua tjsp?
Justiinsa tuli sähköpostiin vaihtoautostani Dacia Stepway 0.9 Tce - mallista tarjous
UUDESTA autosta hintaan
12 999 ,. Pikkasen edistyneempi tekniikka, start and stop yms pientä.
Minulle tarjosivat siitä käytetystä vastaavasta , josta on sopimus 13000,! Siis kyseessä tuo Fabia Combi, johon olen vaihtamassa. Vaihdokkini on siis kaksi vuotta vanha ja kauppaan kuului myös vararengas ja talvirenkaat. Se on valkoinen ja erittäin vähän ajettu.
Kummallisia kiemuroita.
Lainaus käyttäjältä: jrs - 18.08.16 - klo:12:14
Tilasin Fabia Combi IceHearts mallin heinäkuun puolivälissä.
Toimitus luvattiin alunperin "viimeistään" marraskuulle, mutta päivitetyn tiedon mukaan valmistusviikko olisi 37 joten auton voisi saada käyttöön lokakuun puolivälissä. Toimitusaika tilauksesta käyttöönottoon olisi siis noin 3kk.
Taas päivitys aikatauluun eli auto on jo "lähtenyt tehtaalta tulemaan" ja myyjä lupaili auton luovutusta syys- lokakuun vaihteeseen. Täten toimitusaika kokonaisuudessaan olisi noin 2,5 - 3kk.
Näyttäisi olevan Fabia liikkeen huoltohallissa!
Olen ottanut tavaksi käydä tirkistelemässä liikkeen pihoilla ja hallien ikkunoista käydessäni pyörälenkillä lauantaisin.
Sama auto, sama väri ja vielä kyltti "MYYTY". Saas nähdä natsaako. ::)
Kauankohan lie vielä kestää talvipaketin (lämppärit, talvirenkaat) yms. varustelu? Vai onko jo tehty satamassa?
Tilattu siis 27.6.
Kyselinkin sähköpostitse tuossa pari viikkoa sitten, että missä mennään, mutta ei ole vastausta kuulunut. Tosin ei tässä mikään kiire ole....
Nyt tuli Fabia, siis 15.9. Kerkesin eilen ajamaan pienen 20 kilometrin lenkin, joten ei paljoa huomioita.
Edellinenhän oli tuo Stepway. Moottorin melu selkeästi vähäisempää, mutta rengasäänet samalla tasolla. Liikkuu näin alkutuntumalla tuota Daciaa rivakammin, tosin mittarissa vai n. 25 km.
Auton ajaminen, vaihteet, ohjaus ja hallintalaitteet huomattavasti napakampia ja täsmällisempiä. Helppo ajaa! Sain yhdistettyä One+2 puhelimen auton medialaitteeseen (Bolero) helposti. Koitin Spotifytä ja hyvin pelittää. Täytyy pähkäillä maalipinnan kestokäsittelyä nousevalla viikolla. Taidan viedä Finikor Brilliant+ käsittelyyn. Lisäksi otan syksymmällä Finikorin laajennetun äänieristyksen myöskin.
Saas nähdä, josko ne lokarit myös asennutan samalla.
Koitan ajella jonkun pitemmän lenkin viikonloppuna ja kokeilen tuota Adaptiivista vakionopeuden säädintä.
Kokeillaan ja katsellaan!!!
Kylläpä ne Fabiat kootaan eriaikaan.minun tilaus lähti 20.06.2016 ja tälläviikolla saintietää ett valmistus alkaaviikolla 40 ja siitä n kk päästä ehkä myjäällä.stylesti
Lainaus käyttäjältä: Stepforward - 16.09.16 - klo:21:50
Täytyy pähkäillä maalipinnan kestokäsittelyä nousevalla viikolla. Taidan viedä Finikor Brilliant+ käsittelyyn. Lisäksi otan syksymmällä Finikorin laajennetun äänieristyksen myöskin.
Saas nähdä, josko ne lokarit myös asennutan samalla.
Koitan ajella jonkun pitemmän lenkin viikonloppuna ja kokeilen tuota Adaptiivista vakionopeuden säädintä.
Kokeillaan ja katsellaan!!!
Eikö nuo lisä-äänieristykset kannattaisi tehdä mahdollisimman puhtaaseen autoon, niin ei tarvitsisi hirveesti pestä/kuivatella autoa (ja kuvittelisin samalla riskin siitä, että jää kosteutta mehimään massan alle, olevan pienempi)?
Adaptiivinen vakkari on huippu, harmi ettei sitä kerennyt tuohon rouvan kulkineeseen saada. Tavallisella vakkarilla esim. kehäteillä ajaminen on nimittäin aika hurjan tuntuista kun on adaptiiviseen tottunut.
Kuopiossa osataan hoitaa nämä Skoda-toimitukset kohtuullisessa ajassa ja tyylikkäästi. Uusi kulkupeli Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 90 Icehearts Candy White tilattu 28.7.2016, tehtaan valmistusviikko 34 ja auto oli liikkeen pihassa 7.9.2016 eli toimitusaika 6 viikkoa.
Icehearts-malliin tuli hyvin varusteita ja lisäksi heinäkuussa oli talvipaketti kaupan päälle (talvirenkaat aluvanteilla, moottori+sisälämmitin). Icehearts oli vain 270 eur kalliimpi kuin Ambition. Skodan varustelaskurilla laskettuna varusteita + talvipakettia tuli kaikkiaan 3740 euron edestä ilman lisäveloitusta. Takavalotkin olivat koodanneet niin että palavat päivävalojen kanssa kuten pitääkin. On se vaan hieno ja hyvä ajaa...
Lainaus käyttäjältä: jrs - 09.09.16 - klo:12:01
Taas päivitys aikatauluun eli auto on jo "lähtenyt tehtaalta tulemaan" ja myyjä lupaili auton luovutusta syys- lokakuun vaihteeseen. Täten toimitusaika kokonaisuudessaan olisi noin 2,5 - 3kk.
Tänään eli 29.9.2016 oli luovutus. Hieno tilaisuus, melkein tuli kyynel silmään kun piti vanhasta autosta luopua (not). :D
Ihan kivan tarvikepaketin sain mukaan ja maahantuojan talvipakettikin oli yllättävän kattava. Talvipaketti sisälsi talvirenkaat, lämppärit, johtosarjan ja sellaisen muoviritilän joka saattaisi olla maskin viimasuoja (en muuta käyttöä sille keksi). Yllätyksellinen lisä oli valmiiksi asennetut etulokasuojat jotka olin ajatellut hankkia SuperSkodalta. Myyjältä sain mukaan (erikseen pyytämättä) tarvikekassin jossa tuulilasin puhdistusaine, 5ltr pissapoikaa, huomioliivit, parkkikiekko sekä harja/jääraappa yhdistelmä. Litran pullo long life öljyä löytyi myös takakontista joka taitaa kuulua auton toimitukseen. IceHearts mallin ei pitänyt sisältää sateenvarjoa, mutta sekin oli mukana apukuskin penkin alla.
Superskodalta harkitsin myös tilaavani penkkien alle sijoitettavat lokerot, mutta kuskin penkin alla sellainen oli jo vakiona joten taitaa jäädä tilaus tekemättä. Jotain negatiivista pitäisi kai keksiä tähän loppuun, mutta en taida viitsiä on se niin hieno. Kyllä sitä vähällä saa asiakkaan tyytyväiseksi.
20.7. tilattu combi tsi 90 style, huomenna luovutus. Vähän on eroa toimitusajoissa 12 vk vs 6 vk.
Lainaus käyttäjältä: hapi - 18.08.16 - klo:17:25
Heinäkuun lopussa tilattu, toimitusarvio tuolloin lokakuun loppu
Luovutus oli perjantaina 30.9. eli 9 viikkoa tilauksesta :)
Ensikilometrien jälkeen ei voi olla kuin tyytyväinen.
Lainaus käyttäjältä: kynis - 29.09.16 - klo:23:15
20.7. tilattu combi tsi 90 style, huomenna luovutus. Vähän on eroa toimitusajoissa 1210 vk vs 6 vk.
Btw, ostakaas toi mun ocu pois ;)
Stylesti,fabia combi tilattu 20.6 2016 luovutus 28.10 2016 4kk meni sitä odotellen, sopiva aika laittavat talvirenkaat alle.
Mikäli jotakuta toimitusajat kiinnostaa...
22.3. tilattu 1.2 TSI DSG Ambition HB on saanut vahvistetun tuotantoviikon 17. Eli melko lähelle kahta kuukautta menee toimitusaika, mikäli mitään yllättävää ei tule eteen.
Värinä Race Blue, lisävarusteina keskikyynärnoja, ACC ja Bolero + SmartLink. Erityisesti odotan DSG + ACC -yhdistelmää pk-seudun kehäliikenteeseen :)
Onko tietoa,milloin tilattavissa 1.0 Tsi koneella?
Lainaus käyttäjältä: Marko - 08.04.17 - klo:20:58
Onko tietoa,milloin tilattavissa 1.0 Tsi koneella?
Myyjä sanoi, että vasta ensi vuoden keväälle faceliftin myötä uusisivat koneet, mutta myyjähän myy sitä mitä on sillä hetkellä tarjota, eli en ihmettelisi vaikka koneet vaihtuisi jo kesällä.
En jäänyt odottamaan, 1.2 TSI on sekin laadukas pieniruokainen kone ja riittävä väännöltään.
Lainaus käyttäjältä: Marko - 08.04.17 - klo:20:58
Onko tietoa,milloin tilattavissa 1.0 Tsi koneella?
AutoBild-lehden mukaan Fabian 2018 vuosimallissa on 1.0 TSI moottori. Pitäisi tulla markkinoille vuoden 2017 puolivälin jälkeen: http://www.autobild.de/bilder/skoda-neuheiten-bis-2020-5239782.html#bild14 (http://www.autobild.de/bilder/skoda-neuheiten-bis-2020-5239782.html#bild14)
Kyselin maahantuojalta oman tilauksen perään ja viikosta 22 alkaen kuulemma valmistetaan 1.0 TSI:llä. Oma on tämän viikon tuotannossa, eli tulee nelipyttyisenä.
Tilattu perheen kakkosautoksi lähinnä vaimon käyttöön Fabia Combi Monte Carlo 1.0 TSI 110 DSG , Magic Black.
Toimitusaika 2-3 kk, eli oletettu luovutus elokuun loppupuolella.
Tuli vähän innostuttua lisävarusteita rastitettaessa, tosin hinnat isompien mallien lisävarusteita aika paljon edullisemmat:
Hälytin sisätilan tutkalla ja kallistusanturilla sekäSAFE-turvalukitus, KESSY - avaimeton
keskuslukitus ja käynnistys (PDT)
Tavaratilan välipohja, jonka alla säilytystila (PGN)
Tilapäisvarapyörä tavaratilassa (PJA)
Adaptive Cruise Assistant - Mukautuva vakionopeuden säädin (PLI)
Amundsen-audio- ja navigointijärjestelmä, 6,5" värillinen kosketusnäyttö ja Bluetooth-
matkapuhelinvalmius (PNB)
Etusumuvalot kääntymisvaloilla (PW2)
Sähkötoimiset ikkunat myös takana (PW5)
Infotainment Online, 1 vuosi (YOU)
Optical Parking Assistant - peruutuskamera pesimellä (KA1)
Musta keskikonsoli (3D1)
Tarkoitus vielä tilata Superskodasta (huomattavasti halvemmat kuin auton lisänä liikkeestä, ennemmin hintaa alaspäin).
Fabia III - original Skoda Auto,a.s. heavy duty rubber FRONT floor mats - LHD
Fabia III - original Skoda Auto,a.s. heavy duty rubber REAR floor mats
Fabia III - original Skoda rubber mat over the rear tunnel
Fabia III Combi - original Skoda Auto,a.s. rear trunk floor mat made from heavy duty rubber
Fabia III Combi - original Skoda mud flaps - REAR
Fabia III - original Skoda door sill covers TPU/STEEL " jos ei ole vakiona. Myyjä ei tiennyt!
Fabia III Combi - original Skoda rear bumper protective panel - GLOSSY BLACK
kesävanteiksi
CLUBBER 17´ - original Skoda Auto,a.s. 4pcs set of rims
Monte Carlossa Italia 16” vanteet mustana ja mustan auton kanssa vähän liian tumma paketti. Haluna olisi vaihtaa ne samoiksi hopeanvärisiksi ja käyttää talvirenkailla " löytyisikö halukkaita mustille vanteille?
ITALIA 16´ BRUSHED / SILVER - original Skoda Auto,a.s. 4pcs set of rims
Moikka!
Vähän ketjun nostoa.
Maaliskuussa 2020 tuli tilattua Skoda Fabia Combi Style varuste paketilla. Rally Green metallivärillä.
Mustan maskin kehyksen, sivupeilit ja mustat alumiini vanteet sai lisättyä veloituksetta. Ja kampanja oli voimassa josta sai vielä alu talvirenkaat kaupan päälle. :)
Edit. Unohtu mainita että 1.0 TSI 110hv malli.
Onnea tilauksesta. Fabia on näppärä pikkuauto kaupunkipyöritykseen, eikä ole valittamista isommillakaan teillä ajellessa. Mitä ennakoivat toimitusajaksi?
Erkki
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 21.06.20 - klo:10:21
Onnea tilauksesta. Fabia on näppärä pikkuauto kaupunkipyöritykseen, eikä ole valittamista isommillakaan teillä ajellessa. Mitä ennakoivat toimitusajaksi?
Erkki
Kiitos. :) Arvio oli 10.6. Korona vaikuttanut nähtävästi toimitusaikoihin. Pitää huomenna aamusta soittaa liikkeeseen ja kysyä tilannetta.