Moi. Mitä lähteä tekemään RNS 510:lle, kun päivitettäessä sylkäissyt levyn pihalle ja nyt ihan pimeänä. Ei tapahdu yhtikäs mitään, vaikka mistä painaa. Onko toivetta saada henkiin vielä?
Kokeilitko jo perus resetin? <> ja ylhäällä oikeapuoleisin nappi, kaikki yhtäaikaa pohjaan. Tai setup, "levynpoistonappi" ja ylin oikeanpuoleisin?
Tai irroita liittimet hetkeksi jos se nyt jotain auttaisi.
Ei auta. Laite on ollut laatikossa muutaman vuoden.
Eikö löydy mitään ideaa keltään mitä soittimelle ois tehtävissä?
En näistä varsinaisesti mitään ymmärrä mutta heitellään nyt ihan hatusta.
Oletko tarkastanut sen laitteen takana olevan sulakkeen joka on siellä liittimessä? Vaikka näyttäisi ehjältä niin vaihda silti, ei siinä montaa senttiä häviä. Edellisessä mazdassa oli ehjän näköinen sulake mutta silti sen vaihtamalla alkoi vakkari taas tioimia.
Onko myös yritetty sitä päivityslevykettä työntää sinne laitteeseen tämän sylkäisyn jälkeen?
Saisiko VCDS jotain koodia ulos tuosta?