VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Rovio J - 04.07.15 - klo:22:37

Otsikko: vw t4 vuotaa öljyä. mutta mistä?
Kirjoitti: Rovio J - 04.07.15 - klo:22:37
Ongelmana on öljyvuoto jota ei oikein saa paikallistettua. Tulee jostain öljyn suodattimen tienoilta, valuu alas vetarin takaa. mikä siellä olis mahdollinen paikka mikä vuotaa....
Hermo menee, kun joka paikka on öljyssä!
Otsikko: Vs: vw t4 vuotaa öljyä. mutta mistä?
Kirjoitti: ceebbari - 06.07.15 - klo:09:05
Pese paikat sieltä ensin niin sitten näkyy helpommin...