Hei,
Parkkipaikallamme on seisonut pari vuotta farmari-Passat 2.0. Malli jostain 2000- luvun alusta. Mielestäni tuo ei edes ole vielä kovin romu, mutta renkaat tyhjät, penkeissä jo pientä homeen haituvaa. Pellit ehjät, ovet lukossa eikä ilkivaltaakaan ole tehty.
Säälittää katsoa sitä tuossa lahoamassa, mahtaako foorumilla joku olla kiinnostunut? Auto ei ole minun, ja olen vasta muuttanut taloon enkä tiedä omistajaa, mutta voin laittaa rekisterinumeron yksityisviestinä josko omistaja löytyisi. Tuskinpa tuosta kummoisia tarvitsisi maksaa.