VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Caddy => Aiheen aloitti: mattiCad - 02.06.15 - klo:21:00

Otsikko: kampikammion tuuletusletku ilmanottokotelosta
Kirjoitti: mattiCad - 02.06.15 - klo:21:00
Mihin ihmeen reikään 1.4 2004 Caddyssa tungetaan se venttiilillä varustettu ilmanottokotelosta alas koneelle tuleva pikkuinen letku ?

Olen tutkinut koneen takaosan öljypohjasta ylöspäin eikä reikää löydy ?

ei kai sitä voi ilmaankaan jättää koska muuten on kampikammio täynnä pölyä ?

Miten voiu mokoma letku kiusata ihmistä...

Apuva ?
Otsikko: Vs: kampikammion tuuletusletku ilmanottokotelosta
Kirjoitti: mattiCad - 07.07.15 - klo:10:22
616 kertaa aihe on kiinnostanut, mutta kukaan ei tiedä ? LOL
Otsikko: Vs: kampikammion tuuletusletku ilmanottokotelosta
Kirjoitti: Eka Golf - 08.07.15 - klo:23:46
Kysy merkkipajalta?