Mihin ihmeen reikään 1.4 2004 Caddyssa tungetaan se venttiilillä varustettu ilmanottokotelosta alas koneelle tuleva pikkuinen letku ?
Olen tutkinut koneen takaosan öljypohjasta ylöspäin eikä reikää löydy ?
ei kai sitä voi ilmaankaan jättää koska muuten on kampikammio täynnä pölyä ?
Miten voiu mokoma letku kiusata ihmistä...
Apuva ?
616 kertaa aihe on kiinnostanut, mutta kukaan ei tiedä ? LOL
Kysy merkkipajalta?