VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: jkarha - 30.05.15 - klo:23:28

Otsikko: hehku pimeänä
Kirjoitti: jkarha - 30.05.15 - klo:23:28
Mulla on 1.9TDI  1. ja 4. sylinterien hehkut pimeänä.
Olisin kysynyt viisaammilta, onko noilla jotain merkitystä kun auto toimii muuten ihan hyvin ?
En tietäisi että eivät toimi ellei lukija sitä kertoisi.
Jos vaihtaa niin kaikki varmaan kerralla?




Otsikko: Vs: hehku pimeänä
Kirjoitti: PenaPuistoK - 31.05.15 - klo:05:23
Viisainta on vaihtaa kaikki kerralla samaan konkurssiin. Jos kuitenkin haluaa pihistellä, niin jätä vaihto syksylle, kun ei niillä hehkuilla näin kesällä mitään tee. Vasta sitten, kun lämpötila alkaa lähennellä nollaa.