Eli renkaanvaihdon yhteydessä huomasin, että oikea eturengas heiluu sivuttaissuunnassa. Sama toistui myös pelkällä jarrusatulalla/levyllä. Mistähän vikaa kannattaisi lähteä etsimään? Ajossa ei ole huomannut mitään erikoista vielä.
etupyörän laakeri vialta tuo vaikuttaa.