Osaako joku sanoa millainen keskuslukituksen alipainepumppu on -00 Polossa 6N2 5ovinen hatchback, mulla on hajonnut ja joku on ottanu takapaneelin pois missä lukee mallinumero. Ja jos jostain muusta volkkarista sopii niin kertokaa ihmeess ja tarjota saa :)
Alipainepumppu nykyaikana? ???
Yleensä toimivat solenoidilla! 8)
Lainaus käyttäjältä: Eka Golf - 08.05.15 - klo:22:47
Alipainepumppu nykyaikana? ???
Yleensä toimivat solenoidilla! 8)
Kyllä VW käytti alipainepumppua keskuslukituksissa 90-luvulla. Nykyaikaa tai ei. 8)