VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: juketzi - 07.05.15 - klo:21:47

Otsikko: Keskuslukitus
Kirjoitti: juketzi - 07.05.15 - klo:21:47
Osaako joku sanoa millainen keskuslukituksen alipainepumppu on -00 Polossa 6N2 5ovinen hatchback, mulla on hajonnut ja joku on ottanu takapaneelin pois missä lukee mallinumero. Ja jos jostain muusta volkkarista sopii niin kertokaa ihmeess ja tarjota saa :)
Otsikko: Vs: Keskuslukitus
Kirjoitti: Eka Golf - 08.05.15 - klo:22:47
Alipainepumppu nykyaikana?  ???
Yleensä toimivat solenoidilla!  8)
Otsikko: Vs: Keskuslukitus
Kirjoitti: VW:t - 10.05.15 - klo:22:31
Lainaus käyttäjältä: Eka Golf - 08.05.15 - klo:22:47
Alipainepumppu nykyaikana?  ???
Yleensä toimivat solenoidilla!  8)

Kyllä VW käytti alipainepumppua keskuslukituksissa 90-luvulla. Nykyaikaa tai ei.  8)