VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: Syndrooma - 07.05.15 - klo:10:13

Otsikko: 1998 Polo Classic ja Radion virta
Kirjoitti: Syndrooma - 07.05.15 - klo:10:13
Hankin viikko takaperin tollasen kikottimen työkulkineeks halvempien kilometrien toivossa, ja tähän mennessä ollut ihan tyytyväinen. Nyt kuitenkin alkanut kyllästyttää ilman musiikkia matkustaminen, eikä omaa laulamista kestä kuunnella.

Radion laittaisin paikalleen, mutta sieltä on se mudta ISO-liitin revittynnä irti, eikä omaan päähän istu mikä väri menee mihin, ja pari muutakin erikoista ratkaisua oli tehty mitäcihmettelin.

Kertokaas minulle mikä on mihinkin;
• Punainen = Virta
• Ruskea = Maa
• Ruskea jossa punainen raita = ?
• Harmaa sinisellä raidalla = ?
• Musta ohut = ?
• Vihreä Sinisellä raidalla = ?
• Violetti = ?

Mainittakoon vielä, että musta ja tuo vihr.sin oli liittimellä niputettu yhteen, ja ruskea ISO-liitin on kunnossa.