https://www.youtube.com/watch?v=miA5qj5ergM (https://www.youtube.com/watch?v=miA5qj5ergM)
Bmw M4 Cars & Coffee meiningeissä.
Oliko tuon opetus että Bemarilla on huono suuntavakavuus eli ei pysy tiellä? 8)
Nojoo.. Tämä ei liity kyllä mitenkään oikeen mihinkään. Sanoisin että aika turha postaus
Lainaus käyttäjältä: Eka Golf - 06.05.15 - klo:23:18
Oliko tuon opetus että Bemarilla on huono suuntavakavuus eli ei pysy tiellä? 8)
Eikun todennäköisesti siinä on päässyt M4:n rattiin kaveri jolla on kokemusta vain 1.2 Octaviasta, sen ajo-ominaisuuksista, isosta tavaratilasta ja pienestä bensankulutuksesta. Sitten käy noin kun pääsee auton rattiin.
Lainaus käyttäjältä: Janneh - 06.05.15 - klo:23:26
Nojoo.. Tämä ei liity kyllä mitenkään oikeen mihinkään. Sanoisin että aika turha postaus
Joo en tiedä miten tämä vag-kuskeihin liittyy. Vissiin tuolla oli joku videoketjukin johon tämän olis voinu laittaa.
Voi luoja millainen hartialukko kuskilla. Mitäpä sitä vastaohjaamaan.
Nuin pölijälle kuskille pitäisi olla "puruluu" aina saavutettavissa. Voisi olla vaikka keskikonsolin kupissa. Aina kun ahdistaisi voisi työntää hampaittenväliin.