VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: maileri - 04.05.15 - klo:13:34

Otsikko: Huumoria vag-kuskeille
Kirjoitti: maileri - 04.05.15 - klo:13:34
https://www.youtube.com/watch?v=miA5qj5ergM (https://www.youtube.com/watch?v=miA5qj5ergM)

Bmw M4 Cars & Coffee meiningeissä.
Otsikko: Vs: Huumoria vag-kuskeille
Kirjoitti: Eka Golf - 06.05.15 - klo:23:18
Oliko tuon opetus että Bemarilla on huono suuntavakavuus eli ei pysy tiellä?  8)
Otsikko: Vs: Huumoria vag-kuskeille
Kirjoitti: Janneh - 06.05.15 - klo:23:26
Nojoo.. Tämä ei liity kyllä mitenkään oikeen mihinkään. Sanoisin että aika turha postaus
Otsikko: Vs: Huumoria vag-kuskeille
Kirjoitti: Pertsa - 06.05.15 - klo:23:33
Lainaus käyttäjältä: Eka Golf - 06.05.15 - klo:23:18
Oliko tuon opetus että Bemarilla on huono suuntavakavuus eli ei pysy tiellä?  8)
Eikun todennäköisesti siinä on päässyt M4:n rattiin kaveri jolla on kokemusta vain 1.2 Octaviasta, sen ajo-ominaisuuksista, isosta tavaratilasta ja pienestä bensankulutuksesta. Sitten käy noin kun pääsee auton rattiin.

Lainaus käyttäjältä: Janneh - 06.05.15 - klo:23:26
Nojoo.. Tämä ei liity kyllä mitenkään oikeen mihinkään. Sanoisin että aika turha postaus
Joo en tiedä miten tämä vag-kuskeihin liittyy. Vissiin tuolla oli joku videoketjukin johon tämän olis voinu laittaa.
Otsikko: Vs: Huumoria vag-kuskeille
Kirjoitti: repomies - 23.05.15 - klo:09:12
Voi luoja millainen hartialukko kuskilla. Mitäpä sitä vastaohjaamaan.
Otsikko: Vs: Huumoria vag-kuskeille
Kirjoitti: rami - 23.05.15 - klo:10:21
Nuin pölijälle kuskille pitäisi olla "puruluu" aina saavutettavissa. Voisi olla vaikka keskikonsolin kupissa. Aina kun ahdistaisi voisi työntää hampaittenväliin.