kyseessä siis 1997 sdi caddy joka jaksaa just ja just 100 kulkee ja hyytyy täysin pieneenkin mäkeen... Käynistyy hyvin mutta käynnistäessä käy kierrokset joskus korkealla. Vikakoodit luettu ei löytynyt vikoja , egr tarkastettu ei vuoda, imusarja ei tukossa , polttoaine suodatin vaihdettu ::). Tietääkö kukaan mistä muusta voi olla elämä kiinni?
Lainaus käyttäjältä: V.AG.fani - 25.02.15 - klo:13:44
kyseessä siis 1997 sdi caddy joka jaksaa just ja just 100 kulkee ja hyytyy täysin pieneenkin mäkeen...
Tietääkö kukaan mistä muusta voi olla elämä kiinni?
Olisiko...
50 kW (68 PS) @ 4,000 133 N·m @1,800
.. eli ruuti loppuu jos muuten kunnossa.
Missä kunnossa imusarjan paineanturit on? Onko ilmansuodatin koska uusittu?
Eihän tuo mikän raketti ole koskaan ollut... ELSA:n mukaan kun puhutaan tuonikäisessä pelissä 42-47kW tehoista ja 112-124Nm väännöistä.