VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Caddy => Aiheen aloitti: V.AG.fani - 25.02.15 - klo:13:44

Otsikko: Caddy on älyttömän laiska (1.9sdi)
Kirjoitti: V.AG.fani - 25.02.15 - klo:13:44
kyseessä siis 1997 sdi caddy joka jaksaa just ja just 100 kulkee ja hyytyy täysin pieneenkin mäkeen... Käynistyy hyvin mutta käynnistäessä käy kierrokset joskus korkealla. Vikakoodit luettu ei löytynyt vikoja , egr tarkastettu ei vuoda, imusarja ei tukossa ,  polttoaine suodatin vaihdettu ::). Tietääkö kukaan mistä muusta voi olla elämä kiinni?
Otsikko: Vs: Caddy on älyttömän laiska (1.9sdi)
Kirjoitti: Taky - 25.02.15 - klo:14:12
Lainaus käyttäjältä: V.AG.fani - 25.02.15 - klo:13:44
kyseessä siis 1997 sdi caddy joka jaksaa just ja just 100 kulkee ja hyytyy täysin pieneenkin mäkeen...
Tietääkö kukaan mistä muusta voi olla elämä kiinni?

Olisiko...

50 kW (68 PS) @ 4,000 133 N·m @1,800

.. eli ruuti loppuu jos muuten kunnossa.
Otsikko: Vs: Caddy on älyttömän laiska (1.9sdi)
Kirjoitti: Guest-500239 - 25.02.15 - klo:17:09
Missä kunnossa imusarjan paineanturit on? Onko ilmansuodatin koska uusittu?

Eihän tuo mikän raketti ole koskaan ollut... ELSA:n mukaan kun puhutaan tuonikäisessä pelissä 42-47kW tehoista ja  112-124Nm väännöistä.