Terve,
pari kyssäriä mahdollisesta soittimen vaihdosta, eli mikähän soitin kävisi passattiin ja tukisi seuraavia:
- parkkitutka
- voluumin vähentäminen, kun kytkee pakille ja parkkitutka menee päälle
Tukeekohan jotkut näitä, vai täytyykö suosiolla pitäytyä volkkarin omissa?
Alkuperäiseen kysymykseen en osaa vastata, mutta laitan samaan ketjuun uuden kyssärin.
2006vm Passatin RCD300 ei soita mp3-levyjä.
Markkinoilla on olemassa RCD300 jotka soittavat mp3:ia. Sopiikohan tuo mp3-levyjä soittava malli Passattiin ilman tietokone muutoksia?
Olen ymmärtänyt että jos alkupään 3C Passattiin vaihtaa RCD300 tilalle RCD310:n niin vaihto vaatiin can-väylään muutoksia.
Heps,
itselläni on tuo karvalakki RCD-300 soitin. Se ei toista MP3, mikä on nykyaikana varsin raivostuttavaa.
Soittimeen saa todella vaivattomasti asennettua Bluetooth / 3.5mm AUX adapterin. Asennetaan soittimen perässä olevaan CD-vaihtajan sisääntuloon. Soitin kuvittelee asennuksen jälkeen, että siihen on kytketty vaihtaja, jolloin painamalla "CD" nappia toisen kerran näkyy 6 levyn vaihtoehto, jolloin soitin alkaa ottaa ääntä sisään AUX/Bluetooth adapterin kautta. Ebaystä itse tilasin jonkin ANYCAR nimisen adapterin. Niitä on takuulla monenlaisia, mutta tuo ainakin minulla toimi. Mukavempi kun saa puhelimen liitettyä ja Spotifyllä soitettua mitä lystää ja vielä langattomasti jos haluaa... Tuohon adapteriin menee USB/SD-kortti/AUX/Bluetooth.... On aika kätevä peli ja lisää auton käyttömukavuutta :) Ei tarvinnut VCDS, koska soitin tunnisti sen automaattisesti. Toki itse koodasin VCDS:llä soittimelle, että on vaihtaja kytkettynä ihan varmuuden vuoksi.
ps. älä irrota "Passanger Airbag off" valon liitintä mieluiten ollenkaan radion kehystä irrottaessa, syttyy helpolla varoitusvalo mittaristoon...
Tuollainen adapteri voisi toimiakin. Kiitos vinkistä.
Soittimessa on tällä hetkellä kiinni Nokian CK200 handsfree mutta aux-adapteri laitetaan todennäköisesti eri sisääntuloon soittimessa.