Voisko joku hieman valaista missä se huohottimen letku on? 1.4 v golf kyseessä..moottori bca..Pällistelin tuonne konehuoneeseen mutta siellähän on niin pirusti letkua ja piuhaa :) Ei uskalla ruveta nyppimään tietämättä irti..Ei oo moottoreista kovin paljo tietoo.Olisin tutkinu onko siinä lämpövastuksia (ja minkähän näkönen vastus siellä on jos on?)..yritin googlettaa mut en kyllä löydä..Ja onko teillä kokemuksia onko niitä jäätyilly tuossa koneessa? Aijemmissa vissiin ainakin oli semmosta vikaa lukemani perusteella..Mitään ongelmaa ei oo ollu olisin vaan varmuuden vuoks vilassu..Kiitos jo etukäteen..