Elikkä tää mun auto on 03 Golf 1.9tdi 150hp Arl koneella. Viime viikolla se turbolta lähtevä ahtoputki oli revenny ja ajattelin uusia kerralla ne kaikki 4 ahtoputkee mitä autossa on, kun kaikissa liitoksissa tuntuu olevan vähän vuotoo.
Miten ootte toteuttanut uusinnan noilla silikoni letkuilla ja alumiini putkilla kun kaikki liitoksethan on niitä sokka liitoksia. Saako jostain ostettua sellasia holkkeja jotka sopii niihin alkuperäsiin sokka liitoksiin ja joihin voi klemmarilla kiristää silikooniletkun vai onnistuuko niin että tarpeeksi ison silikooniletkun laittaa vaan klemmarilla siihen sokkaliitoksen päälle ja rakentelee siitä eteenpäin. Sfs performansin sivuilta löytyy kyllä valmiina settejä mutta hintaa kertyy jo sen 500â,¬. Noilla yleismallisilla silikooniletkuilla pääsis huomattavasti halvemmalla mut se liittäminen coolerille ja imusarjaan on mulle vähän pimennossa.
Jos löytyy kuvia tai tietoo miten noita on tehty niin kaikki info otetaan mielellään vastaan.