VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: jarse - 14.01.15 - klo:10:33

Otsikko: eberin käyttökytkin. ..
Kirjoitti: jarse - 14.01.15 - klo:10:33
Hommasin viikonloppuna caravellen ja siinä on eberin käyttökytkimenä kojelaudassa on / Off kytkin + kierrettävä nuppi missä on 4 ledivaloo vihree-keltanen-vihree-punanen. Olisko kellään tietoo mitä noi valot mahdollisesti tarkoittaa, kun itsellä ei ole mitään kokemusta näistä vehkeistä.  :o