VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: Smulii - 12.01.15 - klo:12:45

Otsikko: Myydään Golf GTI vm 2002
Kirjoitti: Smulii - 12.01.15 - klo:12:45
Myynnissä hyväkuntoinen GTI Golf. Nettiautosta löytyy rekisterinumerolla MLT-734

Lisään tännekin infoa jahka pääsen koneelle. ;)
Otsikko: Vs: Myydään Golf GTI vm 2002
Kirjoitti: Smulii - 12.01.15 - klo:12:47
Oletan että täällä saa myydäkin kunhan ei muiden postauksiin lähde mainostamaan.
Otsikko: Vs: Myydään Golf GTI vm 2002
Kirjoitti: vwp - 12.01.15 - klo:12:54
Täältä löytyy myös erikseen tuo myynti-osio :) Siellä saattaisi olla paremmat saumat saada mahdolliset ostajat katsomaan
Otsikko: Vs: Myydään Golf GTI vm 2002
Kirjoitti: Smulii - 12.01.15 - klo:13:08
Lainaus käyttäjältä: vwp - 12.01.15 - klo:12:54
Täältä löytyy myös erikseen tuo myynti-osio :) Siellä saattaisi olla paremmat saumat saada mahdolliset ostajat katsomaan

Selvä homma, kiitos :)
Otsikko: Vs: Myydään Golf GTI vm 2002
Kirjoitti: vwp - 12.01.15 - klo:13:14
Ps. Kannattaa myös lukaista ohjeet ilmoitukseen, niin ei tule kukaan nusnus.. pilkkua ;)