Myynnissä hyväkuntoinen GTI Golf. Nettiautosta löytyy rekisterinumerolla MLT-734
Lisään tännekin infoa jahka pääsen koneelle. ;)
Oletan että täällä saa myydäkin kunhan ei muiden postauksiin lähde mainostamaan.
Täältä löytyy myös erikseen tuo myynti-osio :) Siellä saattaisi olla paremmat saumat saada mahdolliset ostajat katsomaan
Lainaus käyttäjältä: vwp - 12.01.15 - klo:12:54
Täältä löytyy myös erikseen tuo myynti-osio :) Siellä saattaisi olla paremmat saumat saada mahdolliset ostajat katsomaan
Selvä homma, kiitos :)
Ps. Kannattaa myös lukaista ohjeet ilmoitukseen, niin ei tule kukaan nusnus.. pilkkua ;)