VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: timppaduuda - 04.01.15 - klo:20:41

Otsikko: Vw Bora ABS valo+ STOP brake fault.
Kirjoitti: timppaduuda - 04.01.15 - klo:20:41
Tuli tossa tankille ajeltua, ja matkalla syttyi ABS valo. Se on vilkutellut pari kertaa heti kylmien kelien tultua,kesällä ei ollenkaan. No nyt se sitten jäi palamaan ja pysähdyttyäni mittariin tuli STOP, Brake Fault, Service Manual.
Jarrut toimii,nesteet tallella. Mutta ABS:sät hävisi kokonaan.
Oisko se nyt toi ABS pumppu sitten sanonut sopimuksen irti?
Otsikko: Vs: Vw Bora ABS valo+ STOP brake fault.
Kirjoitti: timppaduuda - 22.01.15 - klo:12:27
Kuskinpuolen kumpikin,etu ja taka anturit menneet rikki. Onneksi ei pumppu :)