Hei kaikille.
Ostin vasta vähän aikaa sitten passatin 3c 05.nen ja nyt kuskin ovi alkoi temppuilla niin että kun kaukosäätimestä painaa ovet auki kaikki muut ovet aukeaa paitsi kuskin ovi eikä auta vaikka kuinka monesti painaisi ovia auki mutta kun nykäisee kahvasta ja sen jälkeen painaa ovet auki niin aukeaa.
Osaisiko kukaan sanoa mistä kannattaisi etsiä vikaa?
Aloita vaikka tästä ketjusta: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=18237.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=18237.0)
Varsin laajasti on aihetta foorumilla jo käsitelty ja löydät tästä Passat 3C:n osiosta muitakin ketjuja.