VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Mhs-1 - 22.11.14 - klo:17:45

Otsikko: Sammutusläpän sopeuttaminen passat 3c
Kirjoitti: Mhs-1 - 22.11.14 - klo:17:45
Vaihdoin uuden sammutusläpän ja egr venttiilin äsken passattin (2.0 tdi cr cbbb) ja nollasin vikakoodin (intake manifold flap position sensor bank 1 implausible signal intermittent tai jotain sinne päin), mutta vikavalohan syttyi uudelleen ja antoi saman vikakoodin
Miten toi sopeutus pitäis tehdä vag-comissa?
Otsikko: Vs: Sammutusläpän sopeuttaminen passat 3c
Kirjoitti: Mhs-1 - 22.11.14 - klo:21:03
Ja tuossa vielä tarkka vikakoodi:

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 BM    HW: 03L 907 309
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  2827
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 84736 280 403496
                      VCID: 71E9DBA9687AB9A9905-8024
1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 178656 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.19
                    Time: 19:49:01

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 11.8 %
                    Lambda: -1.6 %
                    Voltage: 0.380 V
                    Bin. Bits: 00000000


Readiness: 0 0 0 0 1


Onko tuo koodi muuten edes sammutusläpälle? Tuli vaan mieleen, että ei kai vaan ole tuo vikakoodi imusarjan päädyssä olevalle venttiilimoottorille??