VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: pete014 - 18.11.14 - klo:20:26

Otsikko: Golf -03 1,6 vaihdelaatikko öljyt
Kirjoitti: pete014 - 18.11.14 - klo:20:26
Golfin laatikko öljyt? Onko tarvis vaihtaa vai onko niin sanotut ikuiset öljyt? Ja on etuvetoinen niin onkos siinä etuperälle omat öljyt vai onko samassa vaihdelaatikon kanssa?
Otsikko: Vs: Golf -03 1,6 vaihdelaatikko öljyt
Kirjoitti: JiiiHooo - 17.12.14 - klo:12:39
Kokemuksesta voin sanoa, pitää, tai ainakin kannattaa vaihtaa. On melkoisen mustaa öljyä ollut noin 150tkm jälkee. Halpa ja helppo homma tehdä itse, vähä toki joutuu urheilemaan. Ei muita öljyjä, samoilla öljyillä voitelee kaikki tarvittavat paikat, ainakin tietääkseni...