VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: RistoC - 15.11.14 - klo:20:41

Otsikko: Jäähdyttimen tuuletin jää päälle ja tyhjentää akun
Kirjoitti: RistoC - 15.11.14 - klo:20:41
Passat 1.9 tdi vm. 2007. Jäähdyttimen tuuletin jäi päälle ja kun palasin autolle akku oli tyhjä. Pienempi ilmastoinnin flekti pyöri kunnes otin pääsulakkeen johdon irti (moottorin sulakekotelon keskijohto 8mm lenkki.) Laakkosella korjausarvio 800â,¬. No hain marmorilta pääflektin, jossa on ohjaus myös pienemmälle ilmastoinnin flektille. Alapohjan suoja irti, liitin auki, neljä ruuvia ja pudotin alakautta. Kiinnitin uuden flektin kehikkoon ja nostin alakautta ylös. Liitin kiinni ja neljä ruuvia. Flekti maksoi marmorilla 267. Aikaa asennukseen menee noin 2 tuntia. Operaatio oli yllättävän helppo, pitäisi onnistua merkkiliikkeessa alle tunnissa, mutta veloitus työstä on 400-500â,¬.