VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Passatdiisseli - 09.11.14 - klo:03:03

Otsikko: 3C:n ongelmia ja kysymyksiä
Kirjoitti: Passatdiisseli - 09.11.14 - klo:03:03
Elikkä on ongelmia tuon Passattini cd-vaihtajan kanssa. Mistähän saisi uuden kohtuuhinnalla? Onko esim ebay sellanen paikka mistä vois löytää? Siis meikäläiselle uuden, voi olla käytetty. Kunhan vaan on toimiva. Onko laitetta hankkiessa huamioitava jotain erityistä, eli onko noita enemmän, kuin yhdenlaisia? Kyseessä 2006 Passatti. Asiasta tiätävät avatkaa tiatokantaanne. :)
Ja toisekseen olisi tarpeellista ja kiinnostavaa tiätää, jos jostain saisi hommattua ajovalon umpion uuden. Kun nykysen kanssa on se ongelma, että alle 50 km/h vauhdissa valon kääntyessä se jää näyttämään sivulle ja ajotietokoneen ruutu ilmottaa AFS inoperative, check owners manual. Ilmeisesti ei mikään harvinaisin ongelma? Tämäkin saisi olla käytety, kunhan vaan olisi toimiva ja homma pelittäisi. Uusi kun maksaa sen noin 850â,¬ merkkiliikkeessä. Olisko tässä kohtaa Saksa kuinka potentiaali suunta kattella ja ettiä uutta? Ja onko tässä asiassa joitain huamioitavia seikkoja, kuten vm-eroja, mallitarkene-eroja? Paremmin tiätävät saa taas kertoa.  :-\
Otsikko: Vs: 3C:n ongelmia ja kysymyksiä
Kirjoitti: Killer - 09.11.14 - klo:07:48
Ebay on varmasti hyvä paikka noiden osien metsästykseen. Otat vaihtajasta vain osanumeron ylös millä etsiä.

Afs:stä on ennenkin keskusteltu tuolla (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7715.msg187385#msg187385)
Otsikko: Vs: 3C:n ongelmia ja kysymyksiä
Kirjoitti: Passatdiisseli - 10.11.14 - klo:00:14
Jep kai se on alettava kattelemaan oikein ajan kanssa tarvittavia juttuja siältä. Koska oon hiukan taitamaton näissä asioissa, niin aloin miättimään tossa päivällä, että mistäs saan selville, että toi umpio on oikea autooni?  :-[
Nopeella tarkastamisella löyty tollanen umpio:
http://www.ebay.com/itm/06-07-08-09-10-VW-VOLKSWAGEN-PASSAT-XENON-HEADLIGHT-OEM-LEFT-SIDE-/191323017936?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2006 (http://www.ebay.com/itm/06-07-08-09-10-VW-VOLKSWAGEN-PASSAT-XENON-HEADLIGHT-OEM-LEFT-SIDE-/191323017936?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2006)|Make%3AVolkswagen|Model%3APassat&hash=item2c8bbd92d0&vxp=mtr#viTabs_0

Kyllähän toi hinta houkuttaa, kun muistaa mitä uusi maksaa.  :)
Otsikko: Vs: 3C:n ongelmia ja kysymyksiä
Kirjoitti: Killer - 10.11.14 - klo:09:49
Malli kyllä näyttää oikealta, mutta tuolta jenkkilästä kannattaa miettiä kalliimpien osien tilausta kun päälle saattaa tulla vielä tulli + ALV jotka tekee yhteensä n.26%
Katsele ennemmin saksasta.
Otsikko: Vs: 3C:n ongelmia ja kysymyksiä
Kirjoitti: misi - 26.11.14 - klo:15:52
Mitenkäs takaovipahvin saa parhaiten ehjänä irti? Kuskin puolelta takakahva ei vastaa ulkoa mihinkään, joten varmaan vaijeri irti jostain? Aika veltolta tuntu verrattuna muihin. Myöskin kuskin kahva temppuilee välissä, että ei avaa ovea joka kerta vaan saa nypätä oikeen pohjaan asti että tulee ovi auki. Muissa ovissa tuntuu että kun vähän vetää ni ovi aukeaa. Kellään vastaavia oireita ollunna? Löytyykö takaovipahvin irrotusohjeet jostain? Onko takaoven kahvassa jotain erilaista, vai korjataanko kahva samallalailla kuin etuovenkahva? Niitä threadeita jostain löysin ja lueskelinkin, mutta nyt on sen verran kiire että en kerkeä mitään etsimään.

Kiitos jo etukätehen.