VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: istsil - 10.10.14 - klo:08:59

Otsikko: Passat 3bg varoitusääni pois
Kirjoitti: istsil - 10.10.14 - klo:08:59
Pystyykö Passat 3bg 2004 (2.8 4motion) varoitusäänen poistamaan/hiljentämään, kyseessä se piippaus joka tulee esim. ulkolämpötilan laskiessa alle 4 tai bensan vähyydestä. Ei haittaisi vaikka varoitusääni ei kuuluisi mistään "häiriöstä", näkyyhän nuo ilmoitukset hyvin mittaristosta :o

Ross-Tech VCDS polkua ko.asetukseen olisin vailla.

Googlella en löytänyt kuin varoitusäänen summerin sijainnin = mittariston piirilevyssä.
Otsikko: Vs: Passat 3bg varoitusääni pois
Kirjoitti: Tuska - 10.10.14 - klo:09:14
Ois kyllä kiva tietää miten etenkin ton ulkolämpötilan piippauksen saa pois. Aina säpsähtää et mitä taas hajos ku auto käy kiekumaa. Hermot menee siinä vaiheessa kun lämpötila seilaa 3-5 asteen välillä kun auto piippaa koko ajan.