VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: los los - 08.10.14 - klo:12:18

Otsikko: Haapasalo Goes Ameriikka
Kirjoitti: los los - 08.10.14 - klo:12:18
Sarjaa seuranneena olen huomannut Villen keventävän oloaan joka osassa tien varteen.Olenkin huolestunut hänen
terveyden tilastaan onko Ville ummessa,tai säästäkö hän isoa läjää johonkin määrättyyn osavaltioon.
Otsikko: Vs: Haapasalo Goes Ameriikka
Kirjoitti: tommyt - 09.10.14 - klo:15:07
Olisko diabetes iskemässä. Ainakin kroppa on sen näköinen ettei kaukana olla. Yhtä jaksoa katsoin jonkun verran mutta näytti aika tylsältä. Ostettiin rumat bootsit ja ylihintainen jenkkiromu. Jotenkin se Ville vaan sopii paremmin tuonne itärajan taakse kuin villiin länteen. Tietty jos siinä näytetään amerikkaa kulissien takaa niin sittenhän tuollainen hikinen karvanaama varmaan istuu maisemaan hyvin.
Otsikko: Vs: Haapasalo Goes Ameriikka
Kirjoitti: sambolo - 09.10.14 - klo:15:36
Kyllähän tuota kattelee, ihan kelpo viihdettä, varsinkin kun jenkkeihin keväällä menossa.