VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: Golfpolo - 12.09.14 - klo:21:48

Otsikko: Toivotan itseni tervetulleeksi!
Kirjoitti: Golfpolo - 12.09.14 - klo:21:48
Moi.

Kahdella Volkkarilla operoiva miesihminen ilmoittautuu forumille!

Päivätyökseni korjaan lentokoneita ja iltatöikseni noita kahta Volkkaria......   :)

Sami
Otsikko: Vs: Toivotan itseni tervetulleeksi!
Kirjoitti: Rauska - 12.09.14 - klo:23:44
Kummassa on enemmän hommia  ;D