Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: Golfpolo - 12.09.14 - klo:21:48
Otsikko:
Toivotan itseni tervetulleeksi!
Kirjoitti:
Golfpolo
-
12.09.14 - klo:21:48
Moi.
Kahdella Volkkarilla operoiva miesihminen ilmoittautuu forumille!
Päivätyökseni korjaan lentokoneita ja iltatöikseni noita kahta Volkkaria...... :)
Sami
Otsikko:
Vs: Toivotan itseni tervetulleeksi!
Kirjoitti:
Rauska
-
12.09.14 - klo:23:44
Kummassa on enemmän hommia ;D
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat