juu elikkä semmosta vikaa et vaihteet ei toimi isommalta pienemmälle kytkettäessä, mutta taas pieneltä isolle menee helposti, ei huuda, äännä tai narahda vaihteet.. missä vika? öljyt vai laatikossa vikaa.... jos jollain ollut samanlaista ongelmaa niin kiitän vastauksista.