Morjesta pöytään! Tietääkös kukaan että missä sijaitsee MAP-anturi Passatissa? Auto on vuoden 2006 2.0 tdi. Moottorin tyyppi on BKP. Tehot on vähän häveyksissä ja BOOST PRESSURE SENSOR ois vissiin pois pelistä. Ajattelin että puhistelenpa sen ensin ennenkun alan uutta tilailemaan. Pitäs vaan ekaks löytää se.
"kaasuläpän" alapuolella muoviputkessa, joka tulee välijäähyltä.
Putki pitää irrottaa, jotta MAPin saa irti. Alakautta mahdollista näppärin sormin ja sopivin työkaluin.
Tein tuon vasta - turhaan. Vika oli lopulta johdoissa...
Jeps! Eli puhdistamalla päästiin toivottuun lopputulokseen. Nyt on sitten kerennykki ilmaantua jo kaikenlaista muuta... :-\