Hei,
Epäilen ahtimen toimintaa. Vaikuttaa että ahdot ei nouse kunnolla ja tehot on vähän kateissa. Vikakoodia ei ole. Saisiko VCDS softan tallentamaan jotain käyrää paineista kun käy ajamassa lenkin. Osaako joku neuvoa miten se tehdään ja entäpä paljonko ahtojen pitäisi ollaa normaalisti? Passat 3C 2.0 Turbo FSI (BWA)