Onkohan tällä foorumilla ketään, joka voisi rahallista korvausta vastaan käydä diagnosoimassa 2011 1.8 TSI Passatin Oulun Rannanperällä? Autossa syttyi EPC- ja moottorivalo ja hetken hörinän jälkeen moottori sammui eikä auto enää käynnisty. Jos olet lähistöllä ja käytössäsi on tarvittava välineistö, ota yhteyttä privana tai numeroon 050-5560770 kiitos!