Alkaisi himota tohon uuteen poloon laitettava lipputanko. Sellainen mikä on ruumiautoissa ja ministerien edustusautoissa
Mistä voisi semmosen hankkia, joku sellanen, mikä menee kiinni kunnolla.
Ja mitä mieltä tästä on laki. Lippu mikä siinä pidettäisiin, ei olisi suomen lippu
Kellää kokemuksia?
Kysymyksiisi en osaa sanoa mitään, mutta kuvan haluaisin nähdä jos sellaisen saat hommattua ja autoosi laitettua ;D
Täältä vaan tilailemaan.
http://www.car-flags.eu/car-flag-poles (http://www.car-flags.eu/car-flag-poles)
http://www.pyry.fi/tuotteet.html?id=37/945 (http://www.pyry.fi/tuotteet.html?id=37/945)
Luulisi ainakin olevan valinnanvaraa
Nyt alkaa olla idea jo sillä tasolla että meikäläinen nostaa hattua ja kannattaa hankintaa!!!
Ota selvää onko suvullasi oma sukuvaakuna ja jos löytyy niin sellainen liehumaan tankoon. :)
Lainaus käyttäjältä: JaakkoS - 02.07.14 - klo:15:07
. Lippu mikä siinä pidettäisiin, ei olisi suomen lippu
Eihän vain ryssän lippu?
Ei vaisinkaan mitä ryssälippuja ;D
Lippu olisi suomen lippu ja partiokunnan oma lippu. Suomenlippu olisi silloin kun on joku tärkeä juhlapäivä
Löysitkö mistään tankoa? Ja teetitkö lipun jossain? Jos niin missä?
Löytyiskö moottoripyörä puolelta Harley,Gold Wing,ym vastaavat.
Mistähän tuota lipun saisi? Sellanen about A4 paperin kokonen saksan lippu liehumaan tankoon :D Pitkään ollu haaveissa että venton antennin paikalle kontin viereen tanko ja saksanlippu siihen :D