VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: JaakkoS - 02.07.14 - klo:15:07

Otsikko: Autoon lipputanko
Kirjoitti: JaakkoS - 02.07.14 - klo:15:07
Alkaisi himota tohon uuteen poloon laitettava lipputanko. Sellainen mikä on ruumiautoissa ja ministerien edustusautoissa

Mistä voisi semmosen hankkia, joku sellanen, mikä menee kiinni kunnolla.

Ja mitä mieltä tästä on laki. Lippu mikä siinä pidettäisiin, ei olisi suomen lippu

Kellää kokemuksia?
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: sakal83 - 02.07.14 - klo:15:47
Kysymyksiisi en osaa sanoa mitään, mutta kuvan haluaisin nähdä jos sellaisen saat hommattua ja autoosi laitettua  ;D
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: xmasa - 02.07.14 - klo:16:49
Täältä vaan tilailemaan.
http://www.car-flags.eu/car-flag-poles (http://www.car-flags.eu/car-flag-poles)
http://www.pyry.fi/tuotteet.html?id=37/945 (http://www.pyry.fi/tuotteet.html?id=37/945)

Luulisi ainakin olevan valinnanvaraa
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: Dirti - 02.07.14 - klo:18:45
Nyt alkaa olla idea jo sillä tasolla että meikäläinen nostaa hattua ja kannattaa hankintaa!!!

Ota selvää onko suvullasi oma sukuvaakuna ja jos löytyy niin sellainen liehumaan tankoon. :)
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: Elikkäs - 02.07.14 - klo:19:07
Lainaus käyttäjältä: JaakkoS - 02.07.14 - klo:15:07

. Lippu mikä siinä pidettäisiin, ei olisi suomen lippu

Eihän vain ryssän lippu?
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: JaakkoS - 02.07.14 - klo:19:55
Ei vaisinkaan mitä ryssälippuja ;D

Lippu olisi suomen lippu ja partiokunnan oma lippu. Suomenlippu olisi silloin kun on joku tärkeä juhlapäivä
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: Hemuli - 26.06.15 - klo:00:14
Löysitkö mistään tankoa? Ja teetitkö lipun jossain? Jos niin missä?
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: los los - 26.06.15 - klo:01:04
Löytyiskö moottoripyörä puolelta Harley,Gold Wing,ym vastaavat.
Otsikko: Vs: Autoon lipputanko
Kirjoitti: Hemuli - 01.07.15 - klo:02:02
Mistähän tuota lipun saisi? Sellanen about A4 paperin kokonen saksan lippu liehumaan tankoon :D Pitkään ollu haaveissa että venton antennin paikalle kontin viereen tanko ja saksanlippu siihen :D