Autoni on VW Polo Classic vm. 98. Autossani kuului radio hyvin kunnes annennipiiska katkesi tallista ulos ajaessa. Vaihdoin tilalle VW:n alkuperäisen piiskan eikä radio kuulu vieläkään. Olen kokeillut lisäksi Motonetin piiskaa, jolla ei myöskään kuulu. Onko antennin juuri vaurioitunut vai missä vika? Olen kokeillut kaksilla eri stereoilla. Osaisiko joku teistä neuvoa?
Ongelma korjaantui, kun ostin ja asensin tällaisen antenninvahvistimen. Eikä ollut kalliskaan!
http://www.ebay.com/itm/Car-Antenna-Radio-FM-AM-Signal-Amplifier-Booster-12V-/321185492956?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ac825afdc (http://www.ebay.com/itm/Car-Antenna-Radio-FM-AM-Signal-Amplifier-Booster-12V-/321185492956?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ac825afdc)