VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: ville80 - 09.06.14 - klo:20:40

Otsikko: Polo Classic ja radion huono kuuluvuus
Kirjoitti: ville80 - 09.06.14 - klo:20:40
Autoni on VW Polo Classic vm. 98. Autossani kuului radio hyvin kunnes annennipiiska katkesi tallista ulos ajaessa. Vaihdoin tilalle VW:n alkuperäisen piiskan eikä radio kuulu vieläkään. Olen kokeillut lisäksi Motonetin piiskaa, jolla ei myöskään kuulu. Onko antennin juuri vaurioitunut vai missä vika? Olen kokeillut kaksilla eri stereoilla. Osaisiko joku teistä neuvoa?
Otsikko: Vs: Polo Classic ja radion huono kuuluvuus
Kirjoitti: ville80 - 24.06.14 - klo:16:17
Ongelma korjaantui, kun ostin ja asensin tällaisen antenninvahvistimen. Eikä ollut kalliskaan!

http://www.ebay.com/itm/Car-Antenna-Radio-FM-AM-Signal-Amplifier-Booster-12V-/321185492956?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ac825afdc (http://www.ebay.com/itm/Car-Antenna-Radio-FM-AM-Signal-Amplifier-Booster-12V-/321185492956?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ac825afdc)