Ongelmia perutuskameran koodauksen kanssa!
Perutuskamera on koodattu aikaisemmin Back-Up Camera Low (without Control Module) installed.
Hankin kuitenkin paremman mallin Back-Up Camera High control modulilla. Car Sysmemsiltä alkuperäinen kokoonpano Passat B7 sopiva.
Auto on Passat 2011 B7 ja radio RNS 510
Ongelmana on se, että tuota aikaisempaa koodausta ei saa poistettua, antaa virheilmoituksen. Olemme yhden illan taistelleet tämän ongelman kanssa mutta tuloksetta, mukana oli kokenut VAG henkilö.
Onko käsitystä mikä voisi estää tuon poiston ? voiko tuo control moduli ollessaan kytkettynä vaikuttaa asiaan ?
Liittyykö johonkin toiseen koodaukseen ? käytössä ovat navi ja Bt moduli.
Tällä hetkellä perutuskamera toimii kerran sen jälkeen kun control modulin liitin on ollut auki.
Koodauksen yhteydessä näytti control moduli toimivan ok.
Oma käsitykseni on se, että radio saa kaksi erilaista ohjausta noiden low / High koodausten myötä.
Ennen Control modulin koodausta perutustilanteessa näkyi kameranäyttö mustana.
Kaikki vinkit ongelman ratkaisuun ovat tervetulleita!