Jokunen aika sitten tuli hommattua Skodillacki alle, ja nyt olisi tilaisuus päästä kaverin kilkkeillä koodailemaan uutta hankintaa. Mutta kun tuota tietoa ei itsellä ole kertynyt tarpeeksi että mitä kannattaisi/pystyisi helposti koodailemaan. Siispä kyselen täältä asiantuntijoiden tärppejä.
Mielessä pyörinyt ainakin seuraavat säätelyt:
- Cruiserin nopeuden näyttö Maxi-dotiin
- Takaluukun avaus/sulku kaukosäätimellä + äänimerkki pois
- Lisäksi jos mahdollista, peilien taittumisen nopeudensäätö
Mutta tosiaan otetaan todellakin mielellään neuvoja ja vinkkejä vastaan.
Mielessä pyörinyt ainakin seuraavat säätelyt:
- Cruiserin nopeuden näyttö Maxi-dotiin
- Takaluukun avaus/sulku kaukosäätimellä + äänimerkki pois
- Lisäksi jos mahdollista, peilien taittumisen nopeudensäätö
Eli jos/kun joku tietää miten yllä olevat saisi tehtyä, niin olisin todella kiitollinen jos saisi "apina sapluunat" miten homma etenee. Tosiaan itsellä ei minkäänlaista kokemusta miten tapahtuu. Tekijällä pitäisi olla osasta praktiikkaa, muttei esim. peilien taittumisen nopeuttamisesta.
Oletko lukenut tätä topiccia? Löytyy ohjeita mm. tuohon peräkonttiin http://www.vagarena.fi/index.php?topic=3781.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=3781.0)
Kyllä olen lueskellut. Mutta ohjeet ovat kovinkin hajallaan monessa eri keskustelussa, ja lisäksi löytyy useita eri "versioita" mitä, missä ja miten asia pitää hoitaa.
Mutta tokihan jos tuntuu ylivoimaisen hankalalta, tai muuten vastenmieliseltä, koota ohjeita yhteenpaikkaan, niin ei väkisin. Kyllähän sitä tietenkin voi mennä opettelemaan erheidenkin kautta.
Helpottaisi vaan kovastikin jos jollakulla olisi aikaa ja mielenkiintoa tehdä yksinkertaiset, ja toimivat, "apina spluunat" meille ketkä eivät ole asiassa asiantuntijoita, koska selvästikin täällä on sellaisiakin henkilöitä!!
Lainaus käyttäjältä: Kuutsalo - 25.04.14 - klo:13:09
Helpottaisi vaan kovastikin jos jollakulla olisi aikaa ja mielenkiintoa tehdä yksinkertaiset, ja toimivat, "apina spluunat" meille ketkä eivät ole asiassa asiantuntijoita, koska selvästikin täällä on sellaisiakin henkilöitä!!
Totta monesti tahtoo keskustelu mennä vähän ohi otsikon, mutta itse ei pysty selkeämpiä ohjeita antamaan, kun ei ole jotutunut/päässyt kokeileen kysymiäsi koodauksia.