VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: golfv - 20.04.14 - klo:17:41

Otsikko: Octavia 3 rekkarivalot
Kirjoitti: golfv - 20.04.14 - klo:17:41
Löytyisikö Valkeakosken alueelta tai lähialueelta VCDS apua koodaamaan nuo rekkarikilven valot ledeiksi.
Kyseessä siis 2014 Octavia Combi.