Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: golfv - 20.04.14 - klo:17:41
Otsikko:
Octavia 3 rekkarivalot
Kirjoitti:
golfv
-
20.04.14 - klo:17:41
Löytyisikö Valkeakosken alueelta tai lähialueelta VCDS apua koodaamaan nuo rekkarikilven valot ledeiksi.
Kyseessä siis 2014 Octavia Combi.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat