Onko kukaan törmännyt sellaiseen, että Ross-Techin kaapelilla auto-scan toiminnon kesken kojelautaan hyppää teksti "airbag/eps warning refer to manual"? Viihtyy näytöllä hetken ja poistuu, vikakoodeja ei kuitenkaan ole.
Kuuluu asiaan, samoin kuin plimplom-herjat ESP/ABS koodeja luettaessa.