Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Tranquilizer - 07.04.14 - klo:08:20
Otsikko:
T4 ABS ilmaus
Kirjoitti:
Tranquilizer
-
07.04.14 - klo:08:20
Miten tapahtuu abs järjestelmän ilmaus? Tiedän kyllä milloin poljetaan ja milloin ruuvia käännetään, mutta tarvitseeko abs jotain erityiskikkoja?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat