Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: skodamig - 02.04.14 - klo:12:56
Otsikko:
Polo lukossa ja lukot rikki
Kirjoitti:
skodamig
-
02.04.14 - klo:12:56
Kuinka sisälle...?
Edit: Lukkopesät irti
Otsikko:
Vs: Polo lukossa ja lukot rikki
Kirjoitti:
skodamig
-
02.04.14 - klo:13:21
Saa poistaa...
Enkä kerro ratkaisua, mutta ovet aukesi ::)
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat