VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: skodamig - 02.04.14 - klo:12:56

Otsikko: Polo lukossa ja lukot rikki
Kirjoitti: skodamig - 02.04.14 - klo:12:56
Kuinka sisälle...?
Edit: Lukkopesät irti
Otsikko: Vs: Polo lukossa ja lukot rikki
Kirjoitti: skodamig - 02.04.14 - klo:13:21
Saa poistaa...

Enkä kerro ratkaisua, mutta ovet aukesi  ::)